Tchibo_predani_certifikatu_Audit_rodina_a_zamestnani_24_2_2014.jpgSpolečnost Tchibo Praha získala „Plný certifikát programu Audit rodina & zaměstnání". Certifikát byl společnosti propůjčen na tři roky za personální politiku vstřícnou k rodině. Z rukou Zuzany Jentschke Stöcklové, náměstkyně ministryně práce pro sociální a rodinnou politiku (na fotografii vpravo) ho převzala Martina Ježková, Human Resource Director Tchibo Praha. Společnost Tchibo Praha byla na sklonku roku 2013 za prorodinně orientovanou a společensky odpovědnou politiku také oceněna prestižní cenou TOP Odpovědná firma 2013 ─ Pracoviště budoucnosti.

Téma Jan Palach bylo v těchto dnech v Polsku často skloňované. Výstavu Jan Palach 1969, která je v těchto k vidění ve Varšavě, provází pozornost mladých studentů. České centrum Varšava totiž připravilo rozsáhlou audiovizuální soutěž zaměřenou na osobnosti i události, které formovaly českou a polskou historii roku 1968. Výzva zaujala, přihlásilo se plných sedmadvacet tříčlenných studentských týmů. Odborná porota vybrala tři vítězné. Partnerem akce je Ústav národní paměti ve Varšavě.

Kathrin_Menges.jpgSpolečnost Henkel vydala zprávu o udržitelném rozvoji za rok 2013. Zpráva přináší přehled nejdůležitějších environmentálních a sociálních počinů, kterých Henkel v uplynulém roce dosáhl. Jedním z klíčových aspektů je aktivní zapojení a vzdělávání zaměstnanců po celém světě. Tato již 23. zpráva rovněž vyzdvihuje udržitelné inovace výrobků. Tyto snahy jsou vždy v souladu s dlouhodobým cílem společnosti Henkel, kterým je do roku 2030 ztrojnásobit efektivitu využívání zdrojů.

CrossCafe_(7).jpgCrossCafe, český originální franchisingový koncept nekuřáckých kaváren, se se opět rozrůstá. Letos plánuje otevření 6 nových poboček, z toho dvě v Praze a jednu v Hradci Králové. O dalších lokalitách intenzivně jedná s obchodními partnery. Řetězec CrossCafe tak má do konce letošního roku disponovat celkem 22 kavárnami v Praze, Plzni, Hradci Králové a některých dalších regionech.

Velikonocni_Brumik_10_ks.jpgVelikonoční svátky, které se pomalu blíží, si letos budete moci užít v klidu a bez horečného přemýšlení, čím letos malé i velké koledníky překvapíte. Každý si totiž určitě vybere z široké nabídky velikonočních novinek, které pro tento rok připravila společnost Mondelez Czech Republic. V letošní nadílce nechybí dobrůtky z limitovaných edic od již tradičně zastoupených značek Milka, Brumík či Fidorka.

V samém centru Prahy v blízkosti Právnické fakulty a nákupního bulváru Pařížská, na náměstí před hotelem InterContinental Prague, bude v sobotu 22.2.2014, v době 11:00 - 17:00, probíhat pravá nefalšovaná česká zabijačka.

Male_100.jpgČeši konzumovali sice tvarůžky na Olomoucku už v polovině 15. století, ale až v roce 2010 Olomoucké tvarůžky získaly ochranu Evropské unie, přesně Chráněné zeměpisné označení.

Děti se učí správně čistit chrup.jpgPro mnohé základní školy v České republice znamená měsíc únor, že k nim brzy zamíří společnost dm drogerie markt se svým preventivním programem „Veselé zoubky". dm preventivní program „Veselé zoubky" získal od České stomatologické komory oprávnění používat Pečeť České stomatologické komory. Tuto pečeť propůjčuje ČSK vybraným výrobkům a projektům v oblasti prevence jako známku kvality.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB