merc 1Fakt, že nové auto není tou nejlepší investicí, je obecně známý. Nová auta ztratí za první tři roky v průměru 33 % své původní hodnoty. Existují však značky a modely, u kterých není ztráta hodnoty tak vysoká. Naopak prémiové značky dokáží přijít i o více než polovinu hodnoty. Vyplývá to z dat, která zveřejnila Mototechna.

MUDr. Michaela VancatovaPřestože většina z nás bere denní světlo jako samozřejmost, nevystavujeme se jeho blahodárným účinkům tak často, jak by si naše tělo zasloužilo. O to více se tato potřeba zvyšuje během podzimních a zimních dní. Dny se zkracují a denního svitu ubývá, řada z nás pak tráví většinu dne zavřená v budovách, ať už kanceláří, obchodů, škol, doma či jinde. Přitom dostatek denního světla je pro naše tělo jednou ze základních potřeb, která ovlivňuje naše duševní a tělesné zdraví. Jak?

ilustrativni fotografie1Společnost dm drogerie markt otevírá v pondělí 21. 10. v Šumavská Tower v Brně novou prodejnu. Budova Šumavská Tower je zákazníkům dopravně snadno dostupné. Prodejna dm v nejnovějším designu nabízí zákazníkům celých 401 m2 prodejní plochy a je dostupná 7 dní v týdnu, v pracovní dny vždy v čase od 7.00 hod do 20.00 hod, o víkendu v čase 8.00 do 20.00 hod.

Cenu za týmovou rozmanitost, tzv. Diversity Award, převzala v Obecním domě česká manažerka Renata Mrázová, v současné době ředitelka globální skupiny Home Credit odpovědná za lidské zdroje. Významné ocenění každoročně předává Mickey Matthews, světový šéf mezinárodní společnosti Stanton Chase, jež se zabývá vyhledáváním vrcholových manažerů (executive search).

DSC 0152Mlékárna Valašské Meziříčí se řadí k předním výrobcům kysaných nápojů u nás. Jedním z těchto výrobků je i Kefírové mléko nízkotučné s příchutí meruňka, které získalo ocenění Regionální potravina Zlínského kraje 2019. V letošním roce bylo přihlášeno do této soutěže celkem 138 výrobků od různých výrobců. Slavnostní předávání, kterého se zúčastnila také Mlékárna Valašské Meziříčí, proběhlo na konci září tohoto roku ve Zlíně.

teens 629046 960 720Celosvětový průzkum společností Oracle a Future Workplace ukazuje, jak umělá inteligence mění na pracovišti vztahy mezi lidmi a technologiemi.
Podle průzkumu AI at Work, který mapuje využití umělé inteligence (AI) na pracovišti, mají lidé větší důvěru k robotům (softwarovým systémům umělé inteligence) než ke svým nadřízeným. Umělá inteligence tak podstatně mění vztahy na pracovišti. V důsledku toho se musí změnit i role manažerů a specialistů na lidské zdroje (HR), před nimiž stojí obtížný úkol: dokázat získat i udržet zaměstnance a najít způsoby, jak je podporovat při jejich rozvoji.

HoppyGo app imageČeský P2P carsharing HoppyGo reaguje na zájem zákazníků o možnost dlouhodobé výpůjčky vozu bez závazků a zavádí nový měsíční tarif. Populární služba pro sdílení aut mezi lidmi tak přináší atraktivní alternativu jak vůči zavedeným půjčovnám, tak i operativním leasingům. Uživatelé aplikace si nyní mohou za výhodnou cenu vypůjčit vůz na celý měsíc a v případě potřeby si pronájem prodloužit pomocí několika kliknutí v aplikaci. 

cl ebaaKaždý Čech průměrně sní přes 39 kilogramů chleba za rok. Jeho cena u nás přitom patří k nejnižším v Evropě - podle Českého statistického úřadu stojí běžný kmínový chléb okolo 26 Kč za kilogram. Renesanci zažívají řemeslné chleby vyrobené ze stoprocentního žitného kvasového základu.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB