V pátek 29. listopadu 2019 ovládl prodejny dm už druhý ročník Giving Friday. Pod heslem „Pomoc místo slev“ tak nabídla společnost dm alternativu ke slevovému šílenství.
Začal advent, původně doba zastavení a rozjímání. V dnešní praxi to pro většinu z nás znamená hektické období – v práci každoroční finiš, doma příprava na svátky a nákup dárku pro blízké. Aby vánoční a novoroční oslavy opravdu proběhly podle našich představ, čeká nás ještě spousta práce. Přitom na nás právě teď číhají mnohé nástrahy typické pro toto období. Podle škodních statistik jsme v UNIQA pojišťovně sestavili 10 nebezpečí, na která je třeba v těchto týdnech dávat pozor:
Chudeřická společnost AGC Automotive Czech, největší výrobce automobilových skel u nás, získal ocenění podnik podporující zdraví. To získávají firmy, které splňují nejen zákonem danou povinnost v péči o zdraví zaměstnanců, ale navíc poskytují lidem nadstandardní péči. AGC Automotive Czech například svým zaměstnancům platí lázeňskou péči, zajišťuje mnoho sportovních akcí nebo zdravotní prohlídky v nestátních zdravotnických zařízeních. Osvědčení udělilo firmě ministerstvo zdravotnictví na tři roky.
Mezi speciální projekty největšího výrobce přívěsných vozíků v České republice společnosti Agados se řadí i mobilní cisterna na přepravu pitné vody. Cisternu NAVA 2000 si převzala jednotka Hradní stráže, která ji nyní začne v případě potřeby využívat. Nová cisterna patří vedle polní kuchyně, obojživelného přívěsu nebo úpravny vody k úspěšným projektům firmy, které využívají armády různých zemí, ale i složky integrovaného záchranného systému.
Plzeňský Prazdroj pokračuje v rámci svého programu Volba sládků ve spolupráci s tuzemskými minipivovary. Po společných várkách s Pivovarem Matuška a brněnským Parním pivovarem Hauskrecht nyní jeho sládci uvařili pivní speciál African Coffee Stout spolu s pivovarem Safari ze Dvora Králové nad Labem. Společně tím přispívají na záchranu vymírajících nosorožců v Africe.
Působit ve svém okolí vždy příkladně a jednat zodpovědně patří k základním pilířům filozofie společnosti dm drogerie markt. S těmito principy se ztotožňuje také celá řada jejích zákazníků. To dokázala také tříměsíční kampaň „Vědomá volba“, která poukazovala na skutečnost, že změna chování směrem k udržitelnějšímu způsobu života je možná a může začít i nákupem produktu ohleduplnějšího k životnímu prostředí.
Asi nejsem sama, kdo rád nakupuje značková voňavá mýdla, která si pak měsíce nechává v prádelníku, aby provoněla doslova vše, co lze. A určitě patřím k těm, kteří právě taková mýdla s chutí pořizují jako vánoční dárky nejen s ohledem na přenádhernou parfemaci, ale i zajímavé a často nevšední složení takové vůně, jednoznačnou kvalitu i originální líbivé obaly. Ano, jde o tuhá, klasická mýdla světové značky Nesti Dante. Česká rodinná firma Flowergift a.s. se během své více než dvacetileté historie stala jejich nejsilnějším světovým distributorem a perfektně zásobuje český a slovenský trh. Jaká je filozofie, jaký vztah má k italskému výrobci a jaký ke koncovému zákazníkovi? Vyprávěla mi o tom předsedkyně představenstva Alena Kohoutková:
Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš
Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…