Být členem věrnostního programu dm drogerie markt se vyplácí. Společnost dm připravila pro své zákazníky soutěž o 1.000.000 bodů ve věrnostním programu dm active beauty, které lze proměnit ve slevu 250.000 Kč na nákupy v libovolné prodejně dm.
Více eKuponů, více šancí na výhru
Soutěže o 1.000.000 bodů se může zúčastnit každý zákazník, který je zaregistrovaný ve věrnostním programu dm active beauty. Účast v soutěži je podmíněna aktivací jakéhokoliv eKuponu v online zákaznickém kontě na www.dm.cz/ekupony a jeho následným uplatněním v období od 9.1.2020 do 5.2.2020. Tím se zákazník automaticky dostává do slosování. Čím více eKuponů zákazník uplatní, tím vyšší je šance na výhru. Slosování proběhne po skončení soutěže, nejpozději do 14.2.2020. Výhercem se stane účastník, jehož zákaznické číslo bude vylosováno.
Sleva 250.000 Kč na nákupy v dm
Body budou připsány na zákaznické konto vylosovaného výherce. Ten je bude moci proměnit ve slevu na nákupy, která dosáhne výše 250.000 Kč. Přesně takovou částku totiž představuje 1.000.000 získaných bodů. „Touto zajímavou soutěžní aktivitou bychom chtěli poděkovat zákazníkům za věrnost, kterou nám projevují, a zároveň je motivovat k aktivnímu využívání eKuponů,“ doplňuje Martina Horká, jednatelka společnosti dm. Díky eKuponům na vícenásobné a extra body mají totiž zákazníci možnost aktivně plánovat své nákupy, sbírat body rychleji a dosáhnout tak vyšší slevy na nákupy v dm. Úplné znění podmínek soutěže je k dispozici na webových stránkách www.dm.cz/bodovymilionar.
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 232 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3.393 spolupracovníků. V obchodním roce 2018/2019 vykázala dm v České republice obrat ve výši 10,584 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP či nejnovější SEINZ.
(tz)