šátky1Společnost DS Automobiles se spojila s českou značkou Silky Gang, která se zabývá autorskou tvorbou limitovaných hedvábných kolekcí šátků, šperků a kožených doplňků. Obě značky propojuje láska k řemeslné výrobě, designérské tvorbě a prémiové kvalitě.

Šátková hedvábná kolekce Bon Voyage je inspirovaná značkou DS, jejímž mottem je Travelling is an Art. V rámci této spolupráce bylo vyrobeno pouze 50 kusů šátků o rozměru 90 x 90 cm. Zájemci si šátky mohou prohlédnout v pražském showroomu DS Store na Černém mostě.

Originální autorskou ilustraci vytvořila Martina Karafiátová, zakladatelka značky Silky Gang ve spolupráci s ilustrátorkou Dominikou Režovou. Koncept vychází z motta francouzské značky DS Automobiles, kterým je umění cestovat. Motiv zobrazuje cestovní kufřík s etiketami představujícími zážitky, jako je pobyt na pobřeží Cote d’Azur, svět Formule E, večírky v Cannes, procházky Paříží. Nechybí ani ikonický vůz DS 19 z dílny designéra Flaminia Bertoniho. Povrch kufříku zdobí malé pyramidky odkazující na techniku gilošování používanou v interiérech vozů DS Automobiles. Stylizované logo DS v pruzích uprostřed ilustrace vytváří vzor připomínající otisk pneumatik. Použitá barevnost modrých odstínů symbolizuje volnost a svobodu, červená barva pak vášeň a dobrodružství. To vše v sobě skrývá značka DS Automobiles pro utvoření jedinečných a originálních zážitků z cestování. Šátkový vzor je natištěn na luxusním hedvábném twillu v biokvalitě. Ručně rolované okraje šátku jsou symbolem dokonalého zpracování do posledního detailu.
Fotografická kampaň se uskutečnila v jedinečném prostředí Expo 58 na pražské Letné, s modelkou a blogerkou Lucií Van Koten. Autorem konceptu je Martina Karafiátová, fotografem Robert Tichý.

Spolupráce se značkou Silky Gang si velmi vážíme, výsledek je úchvatný. A věříme, že tento rafinovaný doplněk ještě více podtrhne vytříbený styl našich zákazníků na jejich cestách. Chceme přinášet příznivcům značky vždy něco navíc, a podpořit tak jejich touhu po jedinečnosti. Luxusní šátek Bon Voyage může nyní získat náš zákazník v ČR, který se rozhodne pro pořízení vozu DS v nejnovější limitované kolekci Antoine de Saint Exupéry.
Martina Bedrnová,
ředitelka DS Automobiles v ČR

Tvorba šátkového motivu pro značku DS Automobiles byla pro mě výzva. Dlouho jsem hledala ten správný klíč, jak vyjádřit ducha značky DS, přidat špetku francouzské lehkosti, vtipu i šarmu. Motiv cestovního kufříku se ukázal tou správnou cestou. A výtvarný styl ilustrátorky Dominiky Režové dobrou volbou. Značka DS byla navíc skvělým klientem, který nám dal v tvorbě zcela volnou ruku, a tak mohl vzniknout šátkový vzor, který splňuje ve všech ohledech naše hedvábné standardy Silky Gang.
Martina Karafiátová,
designérka a zakladatelka značky Silky Gang

Silky Gang
Motivy z příběhů O zlaté rybce, Smolíčkovi, Pinokiovi, Alence v říši divů a dalších ožívají v podání talentovaných českých ilustrátorů na luxusních hedvábných šátcích značky Silky Gang. Šátky vznikají v limitovaných sběratelských sériích a každý z nich je malým uměleckým dílem. Volit můžete aktuálně mezi dvaceti vzory, třemi mimořádně kvalitními mate­riály (hedvábný twill a bavlněný voál s podílem hedvábí a kašmír s hedvábím) a třemi velikostmi. Šátky koupíte v showroomu značky v Navrátilově ulici 1 v Praze 1, na e-shopu www.silkygang.cz, ve vybraných pražských obchodech s módou a designem a v umělecké Galerii LM Bohéme v Ženevě.

šátky2Za značkou Silky Gang stojí Martina Karafiá­tová, jejíž hlavní profesí je navrhování inte­riérů a práce s designem. Vložila do ní svou lásku k umění a příběhům s dobrým koncem. Vybírá nadějné české ilustrátory (Viktor Svoboda, Kateřina a Zuzana Čupovy, Eliška Chytková, Veronika Zacharová, Kateřina Coufalová a další) a společně s nimi tvoří kolekce šátků, které nejen dobře vypadají, ale také sluší každé pleti. Vyrábějí se v rodinné továrně na severu Itálie, která má více než třicetileté zkušenosti s tiskem na hedvábí. Pro šátkové kolekce značka používá prémiový materiál – hedvábný twill v biokvalitě. Také na tisk vzorů jsou použity jen barvy v biokvalitě. Celý výrobní proces probíhá s velkým ohledem na minimalizaci spotřeby vody s důrazem na udržitelnost a kvalitu.

Kromě šátkových kolekcí nabízí značka Silky Gang i malé série šperků, kabelek a rukaviček z luxusní jehnětiny. Spolupracuje výhradně s dodavateli z Evropy, hlavně z Itálie a z České republiky. Šátky Silky Gang dnes nosí nejen první dáma ČR, paní Eva Pavlová, a významné ženy naší politické i obchodní sféry, ale zamilovali si je zákazníci z celé Evropy i ze zámoří.

Šátky Silky Gang, to jsou malá výtvarná díla na hedvábném čtverci, které stejně jako umělecká grafika mají své číslované certifikáty. Jejich nositelé se stávají součástí šátkového příběhu, který ožívá spolu s nimi. Šátek Silky Gang, to není jen pouhý doplněk, je to výtvarné dílo přenesené na hedvábný twill.

DS Automobiles
Značka DS, která vznikla v roce 2014, se opírá o výjimečný odkaz vozu DS z roku 1955. Jejím základním rysem je avantgardní duch s ambicí přiblížit zákazníkovi umění cestování ve francouzském duchu. Díky výjimečným produktům, využití know-how v oblasti francouzského luxusu a také programu služeb na míru DS Automobiles tak zákazníkům nabízí soubor jedinečných služeb před, během i po každé cestě.

Vozy DS jsou určeny pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření, rádi cestují a chtějí si užít každý moment. Snoubí se v nich elegance a špičkové technologie. Celosvětovou modelovou řadu značky DS tvoří modely DS 3, DS 4, DS 7 a DS 9.

DS Automobiles získala od svého zapojení do Formule E v roce 2015 řadu rekordů, včetně dvou dvojitých titulů v Poháru týmů a Poháru jezdců, a stojí na špici elektrifikace, neboť má všechny své modely v elektrifikované verzi. Pod označením E-Tense nabízí jak stoprocentně elektrické vozy, tak plug-in hybridy s výkonem až 360 koní a pohonem všech kol. Od roku 2024 budou všechny nové modely, které DS Automobiles uvede na trh, výhradně stoprocentně elektrické.

Pro náročné zákazníky připravila společnost DS Automobiles program exkluzivních pré­miových služeb Only You, luxus pozornosti.

Značka DS, která je přítomna ve 41 zemích, vyvinula a zřídila exkluzivní prodejní síť, kterou tvoří po celém světě více než 450 show­roomů DS Store.

(tz)