ROSSMANN CareWear II copySíť drogerií ROSSMANN dále rozvíjí svou strategii založenou na péči. Po zařazení jógových videí v podání lektorky jógy a jógové terapie Zuzany Klingrové do aplikace ROSSMANN CLUB si pro své zákazníky připravila další unikát – limitovanou kolekci revolučního funkčního oblečení CareWear.

Ta díky materiálu vyrobenému z mořských řas pečuje o pokožku při každém nošení a je svými vlastnostmi unikátní nejen na českém trhu. ROSSMANN chce tímto krokem upevnit svou pozici na trhu v oblasti péče i nad rámec své stálé produktové nabídky.

Kolekce CareWear vznikla na základě zjištění, že ze 182 hodin ročně, které české ženy v průměru stráví péčí o pokožku, věnují většinu pouze svému obličeji. Zbytek těla tak zanedbávají – většinou proto, že jednoduše nemají dost času. „Tento výsledek byl pro nás určitým zdviženým prstem, protože jsme společnost, pro kterou je péče, ať už o druhé, či sama o sebe, jednou z priorit. Jsem tudíž velmi rád, že vznikem exkluzivní, limitované kolekce oblečení CareWear přinášíme do České republiky revoluční řešení právě v této oblasti. Vše je vyrobeno lokálně a s využitím udržitelných postupů českých módních návrhářek,“ komentoval Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN, a dodal: „Věříme, že stejně jako tento inova­tivní krok přinášející nový pečovatelský přístup a sblížení s přírodou nadchl nás, osloví i naše zákaznice.“

Za nápadem, realizací a celou komunikační kampaní spojenou s limitovanou kolekcí oblečení CareWear stojí Product Design Hub Imminent a kreativní agentura DDB Prague, za střihy a provedení pak české módní návrhářky z Overall Office.

ROSSMANN CareWear KV„Jsem velmi ráda, že jsme dokázali nadchnout klienta pro to, aby se tato inovativní kolekce stala novou prodejní řadou drogerie ROSSMANN. Tento projekt je dokonalým příkladem toho, čeho můžeme dosáhnout, když spojíme kreativní síly a vášeň pro inovaci,“ uvedla Veronika Babkovová, Project Director, Imminent.

Oblečení CareWear obsahuje minerály, antioxidanty a vitamíny z mořských řas, které se vstřebávají přímo do pokožky během nošení. Zároveň také eliminuje volné radikály, které mohou být pro kůži škodlivé. Materiál navíc neztrácí na účinnosti ani opakovaným praním. Součástí limitované kolekce dostupné ve vybraných prodejnách jsou čtyři kusy oděvu ve třech velikostech – tílko, tričko s dlouhým rukávem, bike shorts a legíny. Na pečující vlastnosti CareWear poukazuje i design obalu, který připomíná moderní skin care produkty.

„Přicházet nejen s kampaní, ale i s novým produktem, se agenturám daří málokdy. Hodnotu tvůrčí práce jsme mohli tentokrát společně ukázat od samotného nápadu přes realizaci, speciální packaging až po komunikační kampaň spojenou s uvedením na trh,“ dodal Jan Faflík, CEO, DDB Prague.

(tz)