Spolupráce s firmami má různé formy, od dodávky služeb a zboží až po naplňování CSR aktivit. Právě unikátní data Bisnode pohánějí CSR aktivity mnoha českých firem. Ty tak měly možnost nahlédnout i pod pokličku činnosti organizace Zdravotní klaun. Jak? „Informace o českých společnostech svěřené Zdravotnímu klaunovi proměňují srdcaři z této dobročinné organizace ve smích a radost v dětských nemocnicích a specializovaných zařízeních,“ řekla ředitelka PR Bisnode Petra Štěpánová.
Za pomoci specificky vybraných dat z databáze Bisnode představuje Zdravotní klaun svou činnost, a především její regionální specifika, firmám po celé České republice. Mnoho z nich základní představu o činnosti Zdravotních klaunů a obrovském dopadu jejich práce má, ale zpravidla neví o hloubce a odbornosti jejich práce. Právě na základě diskuze a detailního představení činnosti Zdravotního klauna následně vzniká a rozvíjí se dlouhodobá CSR spolupráce s firmami v jednotlivých regionech. Data od Bisnode tak pohání naplňování mise Zdravotního klauna – rozdávat radost a smích tam, kde se jich nedostává. Takovým nedostatkem trpí primárně děti v nemocnicích, ale i klienti domovů pro seniory a hospiců.
Zdravotní klaun, o.p.s., je nezisková organizace, která již 18 let přináší radost a smích nemocným dětem, osamělým seniorům a dalším potřebným do 72 zařízení po celé ČR. Celkem 86 profesionálních Zdravotních klaunů ročně uskuteční téměř 4000 klaunských návštěv a akcí, v rámci kterých dokážou rozesmát nemocné děti i s těmi nejvážnějšími diagnózami, a dokonce i ty, kterým už moc času nezbývá.
„Chce-li nezisková organizace získávat nové dárce z řad firem a rozvíjet s nimi dlouhodobý vztah, potřebuje své aktivity dobře naplánovat a přesně zacílit. Pro takové zacílení je však potřeba najít výjimečného dodavatele, který s vysokou odborností data zpracovává. Společnost Bisnode nám svým odborným přístupem pomáhá oslovovat přesně specifikovanou skupinu firem, a tím nám zároveň zajistit i držení nákladů na minimální hranici. Na základě dlouhodobější spolupráce se společností Bisnode víme, že nám její kvalitní data zásadně pomáhají při zajišťování nových firemních dárců, kteří skrze práci Zdravotních klaunů přinášejí radost tam, kde se jí nedostává,“ dodala ke spolupráci Kateřina Slámová Kubešová, ředitelka Zdravotního klauna.
„Jsme si vědomi, že firmy velice pečlivě volí, kam své CSR aktivity zacílí. Je nám zřejmé, že noví podporovatelé a dárci se nehledají snadno, ale také jsme si vědomi toho, jak hodně můžeme být nápomocní prostřednictvím unikátních dat Zdravotnímu klaunovi. Pomáháme tedy tím, co umíme nejlépe, pomáháme našimi jedinečnými daty,“ podotkla Petra Štěpánová. (tz)