To může potvrdit i český výrobce vánočních dekorací, firma GLASSOR, která se i letos účastnila největšího světového veletrhu Christmasworld ve Frankfurtu nad Mohanem a kde se svými kolekcemi sklidila velký úspěch. Ústřední barvou kolekce Navždy je právě červená. Ta byla také vybrána jako hlavní kolekce k prezentaci vánočních inspirací na velkolepé výstavní show holandského designérského studia 2Dezign. Letošní exhibice nesla název The Loft a jejím cílem bylo poukázat na tradiční, ale stále moderní červenou barvu Vánoc.
„Letošní veletrh byl pro nás velmi výjimečný a úspěšný. To, že se fenomenální duo holandských designérů rozhodlo použít naše dekorace v takové míře, jsme skutečně nečekali. Tato show je extravagantní a snaží se prezentovat tradiční ozdoby v moderním pojetí, v kombinacích, které by normálního člověka nenapadlo udělat. Je tak inspirací jak pro koncové zákazníky, tak pro designery nebo samotné prodejce,“ uvedla Kateřina Tichá, majitelka firmy GLASSOR. Úspěch firmy potvrzuje i fakt, že byla v celosvětové studii společnosti Wise Guy Reports věnující se vývoji trhu s vánočními ozdobami zařazena mezi klíčové globální společnosti zaměřené na vánoční dekorace.
Kolekce Navždy je inspirovaná tradičními barvami Vánoc, kombinuje červenou, zlatou a sněhově bílou. Zdobení tzv. mrazolakem vytváří dojem, jako by ozdoby okrášlil skutečný mráz. Kolekce obsahuje širokou škálu tvarů, které dokáží efektně ozdobit nejen vánoční stromek, ale také interiér. Kolekce je ručně vyráběná, tradiční foukanou metodou. Každá ozdoba je vyfouknutá a malovaná jednotlivě, čímž je zajištěna její jedinečnost a vysoká kvalita.
„Mohu potvrdit, že o ručně vyráběné skleněné ozdoby neroste díky tradici zájem pouze v Česku. Je to celosvětový trend. Dokládá to například i náš prodej na francouzském, německém nebo americkém trhu, kde jsme díky velkému zájmu zřídili i zahraniční sklady pro rychlejší distribuci,“ dodala Kateřina Tichá.
Výstavní show je v rámci veletrhu každoročně tematicky zpracována a udává trendy nadcházející vánoční sezoně. Firmě GLASSOR se zde s kolekcí Navždy podařilo úspěšně zabodovat. Poskytla na ní největší množství dekorací ze všech vystavujících firem.
(tz)