Pustí-li se ženy do podnikání, dávají ostatním i kus svého srdce. Stávají se z nich osobnosti, od nichž se ostatní rádi nechávají inspirovat. A na velikosti businessu nezáleží. Může to být stejně dobře nadnárodní koncern jako činnost provozovaná na lokální úrovni se silným napojením na komunitu tvořenou obyvateli města či okolních vesnic. Mezi takové podnikatelky, které zanechávají v místě, kde rozvíjejí to, co je naplňuje, nesmazatelný otisk v paměti lidí, patří také gerneticienne. Ženy, které se rozhodly, že půvab musí vyrůstat na principech, jež prosazoval Dr. Albert Laporte, zakladatel kosmetické značky GERnétic. Tedy na zdraví, psychické pohodě, laskavosti, pochopení, porozumění sobě samým.
Rozjet takové podnikání, kdy se staráte o druhé, poskytujete jim péči na špičkové úrovni, takovou, která si získává příznivce po celém světě a má standardy, jež bezmezně milují ve Francii stejně dobře jako v Austrálii, však není jen tak. Ženy, jež se do něj zařadí, musí splnit nemalé penzum požadavků, ať již jde o ty vyplývající ze zákona, z potřeby vytvořit pro klientky a klienty útulné a pohodlné prostředí, nebo o ty, které podmiňují vstup do světa GERnétic. Sofistikované vzdělávací aktivity, strategie, koncepční pojetí, vize a chuť na ní odvážně a vytrvale pracovat. Tyto podnikatelky na každodenní bázi zapojují také kreativitu, intuici a v neposlední řadě empatii. Nechávají své klientky a klienty uvažovat o půvabu, spatřovat ho každý den a cítit se tak báječně. Povzbuzují, naslouchají, respektují. Jsou rádkyněmi i zpovědníky. Jejich práce je poslání. Pestré, náročné a prodchnuté nadšením.
Je to business silně propojený s uplatněním emocí a svým způsobem se vrývá do koloritu dané lokality. A právě toho si generální zastoupení GERnétic pro ČR a SR nesmírně cení. Rozhodlo se pro své gerneticienne uspořádat soutěž, v níž bylo vyhodnoceno pět menších kategorií a jedna hlavní, z níž si vítězka odnášela titul Hvězda GERnétic Česko 2017 (a jedna z dam vstoupila také do Síně slávy GERnétic, a nejen proto, že to je žena, která v České republice jako první s touto kosmetickou značkou začala pracovat). Mezi kritéria patřilo například odborné vzdělání, vzhled salonu, komunikace s klientkou a další aktivity. Soutěž sama probíhala víc než půl roku. Slavnostní vyhlášení se uskutečnilo 8. září při příležitosti zahájení veletrhu World of Beauty and Spa v Praze, jíž se GERnétic účastní. Vítězky obdržely krásné ceny a srdečné gratulace od vyhlašovatele i porotců, mezi nimiž byla také Eva Brixi, šéfredaktorka měsíčníku Prosperita Madam Business, či Kateřina Šimková, jež zodpovídá za značku vitaPR poskytující mediální služby.
Bez žen, které udávají směr, by GERnétic nemohl šířit svou vizi zdravé krásy. Soutěž se stala poděkováním za jejich báječnou práci a výsledky, kterými motivují i další kosmetičky. Jsou to vzory, aniž se samy na základě vrozené skromnosti takto hodnotí, díky kterým GERnétic může rozvíjet své aktivity a podporovat podnikavost žen. Atmosféra dojetí, nadšení a elánu při předávání cen i komentář Ing. Andrey Trčkové, výkonné ředitelky společnosti LK SERVIS, generální zastoupení GERnétic pro ČR a SR, který byl plný obdivu i motivace, přivábily také spousty návštěvníků, možná budoucích gerneticienne. Protože, ať si to již přiznat chceme, či nikoli, GERnétic dělají jeho úžasní lidé, jež tvoří zlatavě zářící souhvězdí GERnétic, spojené vzájemnou důvěrou, skvělými vztahy i lidskými kvalitami a profesionalitou. Je to business postavený nejen na číslech, ale také na vztazích. A hodnotách, které lidé začínají stále více hledat.
Když Mgr. Ladislav Kavan, majitel LK SERVIS, výhradní zastoupení GERnétic pro ČR a SR oceněným kosmetičkám děkoval za jejich spolupráci, bylo znát, jak ženám v businessu fandí. S plnou vážností připomenul, jak namáhavá, duševně i tělesně, práce kosmetiček je. Když ošetřují, dávají vám totiž celé své já, naslouchají, hýčkají a snaží se udělat přesně to, co vaše osobnost v tu chvíli, aniž to tušíte, potřebuje.
V průběhu letošního roku vás na našich stránkách s vítěznými tvářemi seznámíme.
Kateřina Šimková