PENNY zamestnanci 01Každý zaměstnanec PENNY na prodejně nachodí v průměru denně i 12 kilometrů. Znamená to, že dohromady by obešli za jeden jediný týden 11x zeměkouli okolo rovníku! A protože v současné době probíhá hlasování o finalistech projektu HÝBEME SE HEZKY ČESKY, rozhodlo se PENNY těmito kilometry podpořit týmy ve všech 154 regionech.

2022 06 16 1Společenská odpovědnost a filantropie tvoří nedílnou součást každodenního života v ČSOB. Přístup banky se opírá o dlouhodobou udržitelnost, šetrnost k životnímu prostředí a pochopení potřeb klientů a celé české společnosti. Navíc se ČSOB snaží o to, aby její podnikání bylo v souladu s trvale udržitelným rozvojem. Banka právě teď vydává každoroční Výroční zprávu o společenské odpovědnosti a udržitelnosti, která shrnuje její činnosti v této oblasti za loňský rok. Na společensky odpovědné a udržitelné aktivity ČSOB loni věnovala více než 42,5 milionů korun.

Jana Vecerkova BrikkAppPokud jde o ženy a investování, je jednou z hlavních výzev odstranění rozdílů v investování mezi muži a ženami, o čemž se příliš nemluví, a přesto je třeba to změnit. Ženám nejsou čísla cizí, protože převážná většina z nich spravuje měsíční rozpočet domácnosti. A přesto, pokud jde o investování na finančních trzích, mají tendenci zaostávat za muži. Jasně to ukazuje průzkum digitální investiční platformy. Přestože je v dnešní době velký počet opravdu úspěšných ženských investorek, více než polovina z nich z nějakého důvodu stále neinvestuje. Průzkum GOBankingRates mezi více než 1 000 ženami ve věku od 18 do 65 let žijícími v USA zjistil, že více než 53 % žen aktivně neinvestuje. Lze tedy očekávat, že by u nás počet investujících žen mohl být ještě menší. Jaké proto mohou být důvody a jak to změnit?

2022 06 1Yourchance o.p.s. spustil projekt Vítej v Česku. Ten se dotkne více jak 8 000 ukrajinských dětí, které se kvůli válečnému dění doma ocitly v České republice. Adaptační program je pro ně připraven na období června až srpna napříč celou ČR. Cílem je seznámit děti s českou zemí, jejími zvyklostmi, kulturou, reáliemi, způsobem života i jejími krásami. Program bude dále rozvíjet komunikační schopnosti v českém jazyce a podnikavé kompetence.

KVIFF cenyZa necelý měsíc bude v plném proudu 56. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Pro vítěze jednotlivých soutěžních kategorií jsou již připraveny dobře známé festivalové ceny. Charakteristický křišťálový glóbus v obětí půvabné ženské siluety budí dojem, jako by tu byl odjakživa, symbolem festivalu se ale stal až od roku 2000. Dvaadvaceti letům křišťálových glóbů, respektive partnerství mezi festivalem a sklárnou Moser předcházel vznik návrhu na novou podobu festivalových cen.

Pomerancovy balicek 1Pomeranč – pozlacené jablko ze zahrady Hesperidek prospívá na slunci a udržuje si údajně v sobě jeho světlo a teplo. Pomeranč znamená radost, pomáhá proti smutku. Milujete i vy svěží vůni citrusů? Všimli jste si radosti ukryté v každé kapce sladkého pomeranče? Přináší vám tato omamná vůně inspiraci, jasnou mysl, nadšení i odvahu nebo stále čekáte na objevení? Objevte, jak vám citrusové pomerančové prostředky značky Frosch mohou pomoci v každodenním životě.

2022 05 18Společnost dm drogerie markt patří mezi nejoblíbenější zaměstnavatele v České republice. Potvrzuje to ocenění Randstad Award pro letošní rok. dm jej získala za první místo v žebříčku o nejatraktivnějšího zaměstnavatele v sektoru retail.

Jídlo Baví v2Společensky prospěšný podnik KOKOZA, o. p. s., který pomáhá lidem, firmám, restauracím a dalším organizacím třídit bioodpad, kompostovat a pěstovat bylinky, ovoce a zeleninu ve městě, představuje videospot Nesuď podle slupky a začni kompostovat, kterým spouští celorepublikovou osvětovou kampaň s cílem upozornit na téma “uzavřeného cyklu jídla” a aplikovat jej v kavárnách a restauracích ve všech 14 krajích v České republice. Tento koncept známý také pod anglickými výrazy “foodloop” či “food cycle” představuje cyklický život potravin/surovin od přípravy pokrmů v kuchyni, přes zpracování organických zbytků, kompostování, vrácení do půdy v podobě hnojiva a následnou sklizeň zdravých a lokálních potravin, které se opět dostávají na náš stůl.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB