Pavel Gwuzd_NextFoto_Press day s.Oliver_IMG_3954.jpg
Módní značka s.Oliver má nové tváře pro ČR
- prezentovat ji bude manželský pár Tomáš Matonoha a Lucie Benešová
Módní a lifestylová značka s.Oliver zahájila začátek nového roku řadou marketingových kroků s cílem přiblížit značku českému zákazníkovi a oslovit i nové klienty. Společnost s.Oliver již delší dobu uvažovala o spolupráci se „známými" tvářemi českého showbusinessu. V souladu se současným trendem tzv. „celebrity PR" byli koncem února vybráni ti nejlepší kandidáti. Své tváře tak s německou módní značkou s.Oliver v rámci ČR spojili herec a moderátor Tomáš Matonoha s manželkou, zpěvačkou a herečkou, Lucií Benešovou. „Hledali jsme někoho, pro koho bude móda s.Oliver vlastní krevní skupinou, kdo se v ní bude cítit dobře a bude ji rád nosit," upřesnila Pavla Pirklová, Marketing Coordinator s.Oliver pro ČR a SR, a dodala: „K vybranému páru se v podstatě hodí jak oblečení ze základní řady Casual, odvážnějších kolekcí QS, tak i z nové elegantní business módy Selection."

Doma se cítíte nejlépe. Platí to nejen o lidech a zvířatech, ale také o rostlinách. Do domácích podmínek prostě patří plodiny, vyšlechtěné a namnožené v České republice. Trávy, jeteloviny a travní semena nevyjímaje. Nejde o prázdný reklamní slogan, ale o léty prověřenou zkušenost, kterou vám potvrdí zemědělci, kteří dnes a denně přicházejí do styku s biologickým materiálem.

O 18930 (VO 10409).jpgCílem projektu bylo komplexní podchycení, dokumentace, analýza, interpretace a prezentace díla Karla Škréty, významné osobnosti českého a středoevropského barokního umění, s důrazem na evropské zdroje jeho tvorby a na celkovou kulturní a společenskou atmosféru jeho doby. Vedle restaurátorského průzkumu vybraných uměleckých děl chtěl projekt objasnit problematiku počátků barokního umění v Čechách a ve střední Evropě s důrazem na jeho italská východiska. Připravené publikace, konference, výstava a další aktivity měly postupně podat nový komplexní obraz historického a duchovního vývoje českých zemí v historické éře, jejíž výzkum byl v minulosti zvláště těžce ovlivňován ideologickými stereotypy.

Pic_57570196.jpgCharitativní projekt společnosti Chèque Déjeuner pro obecně prospěšnou společnost Člověk v tísni přispěje částkou 100 000 Kč na sirotčinec v konžské obci Katana, kde v tuto chvíli žije sto dětí ve velmi chudých poměrech. Do projektu Kongo - Člověk v tísni se během dvou měsíců jeho trvání aktivně zapojili nejenom smluvní provozovny společnosti, ale i její zaměstnanci. Společnost Chèque Déjeuner se na celkové částce podílí významnou měrou.

Logo_Veselé zoubky.jpgS cílem pomoci dětem a jejich rodičům v oblasti správné péče o zuby a uvědomělém jednání v rámci prevence vzniku zubního kazu přichází společnost dm drogerie markt v dubnu 2011 s iniciativou Veselé zoubky. „Součástí dm filosofie je příkladné působení ve svém okolí, a proto dm každý rok připravuje a realizuje aktivitu v souladu se společenskou zodpovědností firem, jejímž cílem je v letošním roce pomoci v edukaci školních dětí v oblasti správné péče o zuby. Ač si to většina z nás neuvědomuje, zubní kaz zůstává i v 3. tisíciletí nejrozšířenějším infekčním onemocněním.,\" uvedla ve své úvodní řeči Mgr. Martina Horká, prokuristka společnosti dm a vedoucí resortu marketingu a nákupu.

stir.jpgDvanáct znamení zvěrokruhu provází lidské životy dlouhou dobu. V souvislosti s jejich vlivem
na mysl člověka a stav věcí se někdy mluví o souhrnu náhod, jindy se zmiňuje ovlivňování charakteru, zdraví nebo vztahů. Ve statistikách České pojišťovny se v souvislosti s dopravními nehodami objevují všechna znamení. Některá více, jiná méně. Nicméně po prozkoumání pojistných události za loňský rok přináší ČP jasné sdělení - rozdíl mezi mistry bouraček Berany a nejlepšími řidiči Štíry činí téměř 30 procent.

Pytle pod očima a povadlá oční víčka jsou znakem stárnoucího obličeje stejně jako vrásky. Někoho postihnou dříve, jiného později, ale většina z nás se s nimi v životě setká. Operace očních víček, blefaroplastika, přitom patří mezi nejběžnější zákroky estetické medicíny. Nové postupy a hlavně kombinace metod postavená na míru konkrétnímu pacientovi zlepšují výsledný efekt a zvyšují bezpečnost ošetření.
Blefaroplastika je zákrok zdánlivě jednoduchý. Lékař si změří a následně odstraní přebytečnou kůži. Otvorem vyjme nadbytečný tuk, upraví sval obemykající oko a nakonec vše sešije plastickým stehem. Ani cena není nikterak závratná. Kupodivu se za posledních 20 let nezvýšila a zákrok stále stojí kolem 9 - 10 000 korun.
Najděte si toho pravého chirurga
Tuto standardní proceduru nabízí velké množství lékařů, nejenom plastičtí chirurgové, ale i třeba oční lékaři. I zde však platí dvakrát měř a jednou řež. V okolí očí je kůže velmi jemná a i ta nejmenší chyba je navždycky vidět. „Stagnující ceny výkonu zpřístupnily tuto operaci široké veřejnosti, ale zároveň tlačí na rychlost provedení, aby se operace lékařům vůbec zaplatila. Všem klientům proto doporučuji nedívat se primárně na cenovku, ale zejména na počet výkonů, který dotyčný lékař pravidelně dělá," varuje před unáhleným výběrem chirurga doc. MUDr. Roman Šmucler, CSc., přednosta Asklepionu - Kliniky a institutu estetické medicíny. Důležité je mít možnost zvolit si některý z mnoha existujících chirurgických postupů, které se liší zejména v závislosti na tvaru oční krajiny.
Operace bez jizev
Léty prověřeným postupem je transkonjunktivální blefaroplastika. Lékař při ní neodstraňuje nadbytky tuku přes kůži, kde by přes veškerou snahu po sobě zanechal jizvu. Prochází spojivkou oka, tedy mezi zadní stěnou víčka a okem, jakoby „zevnitř". „Tento postup je možné využít, pouze pokud není potřeba odstranit opravdu velké přebytky kůže dolních víček," řekla MUDr. Andrea Musilová, vedoucí lékařka oddělení plastické chirurgie v Asklepionu.
Zákrok bez narkózy?
Při operaci očních víček se často zdůrazňuje jako výhoda možnost provést zákrok pouze v místním znecitlivění. Málokdo z ošetřených na to ale následně vzpomíná s nadšením. Při transkonjunktivální blefaroplastika je naopak lépe operovat spíše v celkové anestézii. Ta je vhodná i při klasické operaci a vždy je dobré o ní přemýšlet. V dobře vybavených klinikách klienta narkóza nezatěžuje a navíc pacient první, nejnepříjemnější chvíle po operaci prospí. Nemluvě o následné profesionální péči na lůžkovém oddělení ve srovnání s rychlým odchodem domů s obvázanýma očima.
Ideální spojení skalpelu a laseru
Operaci očních víček je však vhodné předcházet. Klíčová je samozřejmě životospráva. Pomoci ale mohou například výplňově materiály, botulotoxin, opakované laserové peelingy či ještě účinnější laserový resurfacing. Skvělé jsou nejmodernější Er:YAG lasery. Práce s nimi probíhá scannerem, který zaručí naprosto rovnoměrné ošetření celé oblasti, což dramaticky snižuje rizika chyby ošetřujícího. Lékař může vybrat délku hojení - od desítek hodin po dny i týdny - podle času pacienta a požadovaného výsledku.
„V péči doporučujeme pokračovat i po samotném operačním výkonu. Laser nejenom že prodlužuje dosažený vzhled, ale může i zjemnit jizvu, pokud se operovalo klasickým přístupem, nebo zlepšit vzhled kůže s mnoha známkami stárnutí," vyjmenovala doplňující péči k operaci očních víček MUDr. Andrea Musilová.
Výhoda kombinace trankonjuktivální blepharoplastiky a laserového ošetření kůže je jasná - žádná viditelná jizva a méně rizika pro pacienta i lékaře.

DSCN1958.jpgKaždý tvůrce odevzdá do soutěže jednu až dvě kraslice (2 ks jsou maximum) zhotovené pomocí techniky a vzoru, které vycházejí z tradice na území Čech a Moravy. Kraslice musí být na skořápce ptačího vejce. Každá kraslice musí být označena jménem autora, třídou, školou a jménem učitele, který žáka do soutěže připravil.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB