logo Allianz.jpgZačátkem září registruje Allianz pojišťovna zvýšený počet nahlášených dětských úrazů. Jejich počet každoročně stoupá právě v období, kdy se děti vracejí po prázdninách zpět do školy. Ročně likvidátoři Allianz zaznamenají v průměru 8000 dětských úrazů a jejich počet má v posledních třech letech bohužel stoupající tendenci. Zatímco v roce 2009 jich evidovali 7650, vloni jich bylo 8070 a do konce července letošního roku už jich zůstalo v hlášeních téměř pět tisíc. Více než polovina těchto úrazů se stane mimo domov.

image004.jpgTak se jmenuje týdenní výstava fotografií a filmových týdeníků, která byla zahájena v pátek 2.září u příležitosti 66.výročí nezávislosti Vietnamu v kruhovém sále restaurace Little Hanoi velkoobchodního centra SAPA v Praze 4 - Libuši. Jedná se o první výstavu o Vietnamu, realizovanou pod záštitou ministerstva informací a komunikace i ministerstva zahraničí VSR v zahraničí.

Jak vyplynulo z průzkumu, který si nechala zpracovat divize Kosmetiky společnosti Henkel ČR, více než osm procent Čechů stále nepoužívá deodorant. Hůř jsou na tom čeští muži - každý desátý z nich spoléhá na svou „přirozenou vůni" a deodorant či antiperspirant je jim zcela cizí.

dm_Logo_Claim_CZ_4c.jpg• Společnost dm drogerie markt s.r.o. působí na českém trhu od roku 1992.
• V pátek 2. září 2011 otevírá dm svou 200. prodejnu v České republice.
• Navzdory ekonomické krizi dm neustále pokračuje v kvantitativní i kvalitativní expanzi.
• Prodejny dm jsou na nejlepších místech ve městech, pěších zónách a v nákupních centrech.
• Společnost dm pečlivě buduje pověst spolehlivého a vstřícného zaměstnavatele, který podporuje propojení pracovního a soukromého života.
• V dm je každý člověk ve středu zájmu, jak dokládá motto „Zde jsem člověkem".

Na podzim letošního roku se v českých kinech představí nový film režisérky a scénáristky Zuzany Liové - intimní drama DŮM - příběh nedokonalého muže snícího o dokonalé rodině. Scénář filmu získal v roce 2007 na MFF Cannes prestižní cenu Krysztofa Kieslowského za nejlepší středoevropský scénář, po své premiéře na Berlinale 2011 se stal mezinárodně nejvíce oceňovaným českým filmem. Produkce snímku se ujali Viktor Tauš a Michal Kollár, tvůrci filmu Sněženky a machři po 25 letech a Poslední plavky. Vedle excelujícího Miroslava Krobota v hlavní roli se ve filmu objeví Taťjana Medvecká, Ester Geislerová a Judit Bárdos, pro kterou se DŮM stal filmovým debutem.

Akademie volného času má v programech Muzea hlavního města Prahy své místo již více než deset let. Pravidelně ji navštěvuje široká veřejnost, zvláště z řad seniorů, a proto je roční kurzovné stanoveno na dostupnou cenu 300,-Kč ročně. Vstupné na jednotlivé přednášky činí 30,-Kč. 

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB