Německá módní značka s.Oliver představuje nový koncept propagace značky v rámci ČR a SR. Po loňské sérii inzertní prezentace v časopisech a prostřednictvím CLV vsadila na soutěže a přímé oslovení zákazníků v obchodních centrech. Kampaň pod názvem Fashion Road Show s.Oliver proběhne v období 29. 3. - 20. 5. 2012 ve vybraných obchodních centrech ČR i SR. Připraveny jsou speciální showroomy s.Oliver v layoutu kampaně jaro/léto 2012, které budou umístěny v nejfrekventovanějších prostorách daného centra. V rámci čtyřdenních prezentací (vždy čtvrtek až neděle) si návštěvníci centra budou moci zasoutěžit ve hře Najdi šťastný kód i ve Velké soutěži. Značka chce zábavnou formou oslovit a přilákat stávající i nové zákazníky, motivovat je, zapojit do soutěže a posílit povědomí o značce v jednotlivých městech. V Praze, Brně a Bratislavě bude navíc prezentace doplněna o moderované přehlídky módy z aktuálních kolekcí s.Oliver - Skutečné módy pro skutečné lidi, a to ne zcela tradiční formou.