Jsem plnoletý, odcházím a Vy, milí rodiče, mi kupte byt, nebo mi aspoň plaťte nájemné. Tak přemýšlí velká část mladých, kteří dosáhli 18 let věku. S přibývajícími lety se ale představy o samostatnosti začnou výrazně měnit. Již po dvacítce se ideály o finanční pomoci rodičů rozplývají, stejně tak jako se mění názory na vhodný věk pro odchod od rodičů. Ve čtyřiceti již jen 4 procenta lidí považují opuštění domova ihned po dosažení plnoletosti za dobrou volbu, v průměru nakonec vylétáme z rodinného hnízda ve 22 letech. Vyplynulo to z rozsáhlé ankety Equa bank, která se uskutečnila na začátku května v hlavním městě a ve vybraných krajských městech v České republice.

Na pultech supermarketů i v domácí spíži najdeme opravdu mnoho potravin, kde by byl použit cukr nebo umělá sladidla. Sladíme cukrovinky, džemy, marmelády, rosoly, kompoty, ale i pečivo, mléčné výrobky, nealkoholické nápoje, žvýkačky, sušenky a oplatky, instantní nápoje, pivo (alkoholické i nealkoholické) a rovněž i sladkokyselé konzervy. Snad jen masové výrobky nejsou doslazovány. Ale co vlastně umělá sladidla jsou, chemikálie či přírodniny? A máme bedlivě sledovat jejich výskyt ve složení potravin?

V současné době se spořitelní družstva stávají čím dál tím žádanějším finančním partnerem pro mnoho fyzických i právnických osob. Díky příznivé poplatkové politice a vysokému úročení na depozitních účtech vyhledává jejich služby stále více lidí. Dle dat z asociace družstevních záložen stoupl za minulý rok počet klientů spořitelních družstev o více jak 14 500 členů. V procentech se jedná o meziroční nárůst o 27 %.

Je všeobecně známo, že nejefektivnějším způsobem zachování zdraví je prevence. Tuto skutečnost si v posledních letech uvědomuje stále větší část populace a s přispěním mediální podpory nejeden kuřák zanevřel na svojí vášeň, mnohý gurmán se přeškolil z vepřového na zeleninu či plody moře a většina z nás se pohody těla i ducha snaží dosáhnout aktivním pohybem.

Koberecek_Grund_mandala.jpgSpolečnost Grund, známý výrobce designových koupelnových koberečků letos na podzim přichází s absolutní novinkou. Uvede na trh kolekci koberců se vzory léčivých mandal, barevných magických a harmonizujících obrazců. Předpremiéra celé kolekce proběhne na společné výstavě se ZŠ Sluneční v Hostinném v tamním klášteře. Vernisáž se uskuteční 30. května 2013 v 17 hodin a bude ji moderovat Jaroslav Dušek. Výstava potrvá do konce srpna.

download.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh luxusní manžetové knoflíčky britské značky Tyler & Tyler.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB