Společnost SPAR ČOS se zapojila do projetu Otevřte 13. komnatu, který letos již druhým rokem organizuje obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí. Ten je zaměřen na podporu návštěvnosti českých hradů a zámků a spočívá ve vysoce propracované hře, která osloví turisty napříč všemi generacemi. Návštěvníci vybraných hradů a zámků tak budou mít možnost nejen shlédnout zajímavou prohlídku dané památky a zapojit se do odhalování tajemné minulosti, ale užít si další doprovodné aktivity se značkou S-BUDGET. Návštěvníci těchto památek budou moci ochutnat sortiment značky S-BUDGET přímo v hradním či zámeckém prostředí a soutěžit o vstupenky do památek. K rozluštění tajemství 13. komnaty je třeba navštívit alespoň sedm z deseti hradů a zámků zapojených do projektu. Každý, kdo nakonec odhalí tajemnou 13. komnatu, navíc dostane balíček produktů značky S-BUDGET, která letos v červenci slaví 5 let na českém trhu. Do všech soutěží a aktivit SPAR ČOS se mohou turisté zapojit od 3. července do 31. srpna 2013.
„Projekt Otevřte 13. komnatu nás zaujal nejen svou nápaditostí a propracovaností, ale i komplexností, která zasáhne návštěvníky historických památek napříč generacemi," řekla Martina Malcová, vedoucí oddělení marketingu společnosti SPAR ČOS. „Věříme, že projekt osloví i naše zákazníky, kteří tak budou mít možnost nejen poznat skryté krásy českých památek, ale také se budou moci zapojit do řady soutěží. Léto je obdobím, které tráví rodiny pohromadě a cestování není nejlevnější způsob trávení volného času. Proto jsme vyšli návštěvníkům památek vstříc a nabízíme jim svačinku z řady produktů S-BUDGET, které jsou díky své výborné kvalitě a nízké ceně ideální na prázdninový výlet." dodala Martina Malcová.
Soutěže, hra o vstupenky i víkendový pobyt na hradě či zámku
Po deset týdnů se mohou návštěvníci deseti vybraných hradů a zámků zúčastnit soutěží, ochutnávek a pestrého programu nejen pro děti se značkou S-BUDGET. Každý týden se zákazníci společnosti SPAR ČOS dozví prostřednictvím letáku, webových stránek či facebooku, na který hrad či zámek v sobotu zavítá stánek S-BUDGET s ochutnávkami a Dráček INGO s programem pro děti. Zároveň bude probíhat soutěž o vstupenky. Podmínkou bude vyfotit se s rodinou a svačinou z produktů S BUDGET na dané lokalitě pro daný týden. Výletníci, kteří doputují až do 13. komnaty, dostanou balíček produktů S-BUDGET. Hlavní cenou bude víkend se značkou S-BUDGET na českých hradech a zámcích, kdy výherce získá plně hrazené ubytování a občerstvení od SPAR ČOS na hradě či zámku.
Otevřte 13. komnatu - Jak se zapojit a co vás čeká
Projekt Otevřte 13. komnatu spustila obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí loni v květnu. Letos, stejně jako v loňském roce, nabízí projekt netradiční interaktivní prohlídky deseti českých hradů a zámků, kterými návštěvníky provede tajemná postava v kostýmu spjatá s historií daného místa. Její tajemství je třeba v cestě za 13. komnatou rozluštit. Cestovatelé za minulostí mohou pátrat na zámcích Děčín, Kačina, Karlova Koruna, Kozel, Loučeň a Slatiňany, na hradech Grabštejn, Kost a Slezsko-ostravském hradě a v klášteře Broumov.
K odhalení tajemství 13. komnaty je třeba navštívit alespoň sedm z deseti hradů a zámků zapojených do projektu. Návštěvníci nejprve obdrží cestovatelský pas, který dostanou spolu se vstupenkou do prvního vybraného objektu. Při vstupu do každé památky dostanou také hrací kartu s tajenkou, kterou vyluští s pomocí tajemné postavy. Za úspěšné řešení rébusu získá cestovatel v každé z navštívených památek jeden klíč. S každým dalším získaným klíčem se cestovatelé přibližují ke své 13. komnatě a ve chvíli, kdy získají sedm z deseti klíčů, mohou vybranou komnatu otevřít a stát se jejím strážcem. Více informací cestovatelé najdou na stránkách www.otevrte13komnatu.cz.
Více informací na:
www.interspar.cz
www.facebook.com/Interspar.cz Staňte se našimi fanoušky!
SPAR Česká obchodní společnost s. r. o. patří do skupiny SPAR Rakousko. Hrubý obrat z prodeje za rok 2011 činil 547 mil. eur, což představuje nárůst oproti předchozímu roku o 6,8 % (očištěno od změn kurzu). SPAR provozuje v České republice 44 obchodů (33 hypermarketů INTERSPAR, 10 supermarketů SPAR a 2 prodejny SPAR City), ve kterých zaměstnává přes 4 500 zaměstnanců. SPAR ČOS je rovněž provozovatelem moderních velkokapacitních Restaurací Interspar, kaváren Tutto Bene a občerstvení Cafe Cappuccino To Go.
SPAR ČOS je od září 2002 členem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR.
SPAR ČOS ve spolupráci s občanským sdružením Zdraví-Život vytvořil projekt „Daruj krev v pravou chvíli", jehož smyslem je zvýšit počet bezpříspěvkových dárců krve. Více na www.darujikrev.cz
Od ledna 2013 spolupracuje SPAR ČOS s Nadací Naše dítě. Zákazníci tak mohou v supermarketech SPAR a hypermarketech INTERSPAR zakoupit malou plastovou nákupní tašku s logem nadace a prostřednictvím koupě přispět na pomoc ohroženým dětem.
(tz)