3 Ředitelka ČeTajuplné noční prohlídky středověkého stříbrného dolu za svitu kahanu, které se konají každou středu. Letní muzejní čtvrtky s interaktivním workshopem na téma baroko. Vlastnoruční výroba nádob podle prvních zemědělců. Komentované prohlídky k výstavám i koncert středověké hudby pod širým nebem. To všechno nabídne Kutnohorské léto, které od 5. července do 31. srpna chystá pro návštěvníky České muzeum stříbra v Kutné Hoře. Chybět nebude ani „havířský trenažér“ – dvě makety havířské štoly, kde je možné si průchod úzkou důlní chodbou nejprve nanečisto vyzkoušet. Vstupné na všechny akce je za vlídné prázdninové ceny od 30 do 50 korun. Místa lze rezervovat na stránkách Kutnohorského léta https://www.cms-kh.cz/vystavy, vstupenky lze koupit i přímo před akcí.

2023 05 15 2Ženy během svého života zažijí zhruba 500 menstruačních cyklů, při kterých spotřebují více než 10 tisíc kusů menstruačních hygienických pomůcek. Přestože k těm nejpoužívanějším stále patří jednorázové vložky a tampony, stále více žen volí znovupoužitelné ekologické menstruační potřeby. Tento trend potvrzují i tuzemští prodejci, dle kterých vzrůstá prodej menstruačních kalíšků, kalhotek i soft tamponů.

Matka01 PEXMaminky, které slaví tuto neděli svůj svátek a jejichž průměrný věk při narození prvního dítěte je již více než třicet let, tvoří zhruba 36 % ze všech zákaznic největší sítě autocenter AAA AUTO. Nadpoloviční většina maminek si kupuje velké vozy typu kombi, SUV nebo MPV, nejčastěji v benzínu a stříbrošedé barvě. Čtvrtina z nich pak upřednostňuje automatickou převodovku. Vyplynulo to z analýzy prodejních dat skupiny AURES Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA AUTO.

PENNY NESNEZENO DST0441Po úspěchu pilotního projektu na prodejně v Revoluční ulici v Praze rozšiřuje PENNY od 12. května nabídku výhodného nákupu v aplikaci Nesnězeno na dalších šest prodejen v hlavním městě. Jako první obchodní řetězec s potravinami zapojený do tohoto projektu tak významně přispívá v boji proti plýtvání potravinami.

2023 05 10 1Česká kosmetika LOBEY odstartovala kampaň ke Dni matek, kterou postavila na přirovnáních. Jedno z nich ukazuje, že za 426 hodin, které matka stráví ročně kojením, objedete autem svět. Cílem je poukázat, kolik času věnují matky dětem, a jak málo jim ho zůstává pro sebe. Součástí kampaně je možnost darovat letos ke Dni matek čas.

2 Eva Velická a Jakub Pikla z Kühnova smíšeného sboru před budovou Městské knihovny v Praze foto René VolfíkVelmi netradiční a zcela nové spojení pěveckého sboru a swingového orchestru – mohutný zvuk sborového zpěvu a zároveň strhující taneční hudba. Obojí současně představí 26. června od 19.30 ojedinělý koncert Po stopách Jaroslava Ježka – na vlně zpěvu a swingu v Městské knihovně v Praze. V podání Kühnova smíšeného sboru (KSS) a Orchestru Ježkovy stopy na něm zazní i méně známé skladby Jaroslava Ježka.

ImagePřibližně jedna čtvrtina českých podnikatelek se při obchodních jednáních setkala s předsudky, přičemž největší překážkou dalšího rozvoje podnikání jsou pro většinu žen finance (25 %), rodinné povinnosti (23 %) a přepracování (26 %). Ukázal to nový průzkum společnosti Visa*, který mimo jiné jasně nastínil oblasti, ve kterých se podnikatelky mají zájem zlepšit. S cílem pomoci rozvinout dovednosti v oblastech, ve kterých podnikatelky cítí své největší nedostatky, a pomoci tak překonat překážky v budování úspěšné firmy, navázala Visa spolupráci s neziskovou organizací Ženský byznys.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB