KV Always ČBFMnoho talentovaných mladých dívek přestává s nástupem puberty sportovat. Co za tím ale stojí? Důvodů, proč se tak děje, je několik: nízké sebevědomí, negativní reakce na změny jejich těla v pubertě při sportování nebo omezený rodinný rozpočet, kvůli kterému se dívky často musí vzdát svého oblíbeného sportu. Značka Always se proto spojila s Českou basketbalovou federací a rozhodla se udržet dívky ve hře. Aby už žádný talent nepřišel vniveč. A díky probíhající kampani v prodejnách Albert se do pomoci můžete zapojit i vy.

tJV6U69dfNZákazníci dm drogerie markt mohou od dnešního dne získat za každý nákup minimálně dvacetkrát více bodů. Při koupi produktů v hodnotě 1 000 korun budou moci díky této výhodné aktivitě při příštím nákupu získat slevu 200 korun. Nová incentiva tak představuje jedinečnou možnost výrazné úspory.

PxK4N2OYuDDo Česka za vínem? Proč ne. Že má malá země v srdci Evropy co nabídnout i ve vinařské turistice, bude Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism prezentovat na červencovém veletrhu National Geographic Traveller Food Festival v Londýně. Na akci agentura spolupracuje s Národním vinařským centrem, Centrálou cestovního ruchu Jižní Morava a statutárním městem Brno. Vlastní stánek na festivalu bude mít také Budějovický Budvar.

PENNY PRO VCELY ADS 5474Před rokem PENNY ukázalo, jak by vypadal náš svět bez včel. Ze své prodejny v Praze Uhříněvsi ve středu 13. července 2022 odstranilo na jeden den všechny produkty, na jejichž vzniku se podílí včely. Cílem bylo ukázat veřejnosti, jak jsou včely a další opylovači důležití pro náš dnešní život a jak zásadní podíl mají na produkci potravin. Akce byla součástí dlouhodobého projektu PENNY PRO VČELY.

chelated vejarNa formách minerálních látek záleží. A cena je v tomto případě často ukazatel, s jakou formou minerální látky má zákazník tu čest. V případy levnějších doplňků stravy tohoto druhu se s minerálními látkami spotřebitelé setkají nejčastěji v podobě jednoduchých anorganických solí. V přírodě je většinou najdeme v půdě, kde slouží jako živiny pro rostliny. Lidské tělo jim není zrovna ideálně přizpůsobeno, a tak jejich užívání často provází nepříjemné nežádoucí účinky.

Adrianka s Leonou MachálkovouObecně prospěšná společnost Život dětem spolu s maloobchodním řetězcem Lidl pokračují v rozdělování výtěžku ze sbírky Srdce dětem, kterou společně vloni v listopadu již po dvanácté uspořádaly. Částkou bezmála sto tisíc korun tentokrát podpořily ve statečném boji rodinu zdravotně znevýhodněnou Adrianku. Předání šeku byla spolu se zástupci obou pořadatelů sbírky Srdce dětem také zpěvačka Leona Machálková (na snímku).

ilustracni pesS teplým počasím přichází pro pejsky nejen příjemný čas delších vycházek v přírodě, ale také větší riziko chycení klíšťat. Tihle příživníci umí nám i našim zvířecím mazlíčkům pěkně znepříjemnit život. Hladká lidská kůže je ale pro klíště mnohem nevlídnější prostředí než hustá zvířecí srst. A tak je ochrana psů a koček velmi důležitou součástí péče o jejich zdraví.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB