Lidé mají stále větší zájem o biopotraviny a sortiment zdravé výživy, jak vyplývá z meziročního srovnání hypermarketů Globus. Rozdíl mezi cenou u čím dál většího počtu konvenčních potravin a biopotravin rok od roku klesá. Dokonce cenově výhodnější jsou například semolinové těstoviny, brusinky, olivový nebo kokosový olej. Do toho přibývá zákazníků, kteří sledují etikety potravinářských výrobků, zajímají se o jejich složení s ohledem na zdraví a nakupují tak s větší rozvahou.

Bezplatné vstupné, které Národní galerie v Praze ve spolupráci s Komerční bankou zavedla pro děti a mládež do 18 let a studenty do 26 let, využilo od dubna 2015 (zahájení projektu) do prosince 2015 téměř 50 tisíc návštěvníků (přesně 48.924). Průměrná měsíční návštěvnost v posledních třech čtvrtletích 2015 v porovnání s prvním čtvrtletí 2015 (děti, mládež, studenti platili vstupné) vzrostla o 16 %, což svědčí o výrazném nárůstu zájmu o stálé expozice. Vzhledem k dobrým výsledkům se Komerční banka a Národní galerie v Praze dohodly na prodloužení projektu volného vstupu do 31. srpna 2016.

Ortodoncie2.jpgRovnátka už dávno nepomáhají jen dětem a náctiletým. Stále častěji lidé plánují úpravu chrupu také v dospělosti. V dnešní době navíc rovnátka nepůsobí neesteticky, ale stávají se přirozenou součástí image člověka. Práce s moderními materiály vyžaduje naprosto přesnou práci specialisty, proto klinika estetické medicíny a stomatologie Mediestetik otevřela ortodontickou ambulanci ve spolupráci s MDDr. Ondřejem Šrubařem. Klientům budou k dispozici kompletní portfolio rovnátek, ať už rovnátka kovová, s keramickými zámky i safírová. Samozřejmostí je aplikace i takzvaných neviditelných rovnátek Incognito.

Jitka Balcarová.jpgJak překonat zákeřné onemocnění, které se nedá vyléčit? Když se Jitka Balcarová dozvěděla, že má Parkinsonovu chorobu, rozhodla se, že to nevzdá. Úspěšná kadeřnice se zavedeným salónem v centru Pardubic musela sice podnikání pověsit na hřebík, ale o to víc se obrátila ke svým láskám.

Slovo „ajťák" už je v dnešní době docela běžné a nikoho nepřekvapí. Jak jsou na tom ale „ajťačky"? Ačkoli počítač využívají v práci ženy stejně často jako muži, expertek přes informační technologie moc není. V oboru IT jsou ženy zastoupeny pouze 13 %. Neznamená to ale, že by tato ženská menšina pouze programovala. Ženy se stále častěji stávají například grafičkami či designérkami, kde využívají znalosti IT ke kreativní činnosti.

S alkoholem má v České republice zkušenost až 83 % dětí ve věku 11 až 15 let, jak vyplývá z průzkumu fóra Pij s rozumem. Odborníci se shodují, že na vině je především nedostatečná prevence. Pomohou přednášky na školách i větší zapojení rodičů. I z tohoto důvodu fórum Pij s rozumem již sedmým rokem přispívá k šíření povědomí o účincích alkoholu mezi školáky prostřednictvím interaktivních přednášek „Pobavme se o alkoholu".

Společnost dm  drogerie markt  s.r.o.  po roce  opět  získala prestižní  ocenění  cena  Czech Superbrands Award 2016. Na základě  známosti a obliby značky u spotřebitelů v České republice, dotazovaných výzkumným institutem GfK Czech, rozhodla poté nezávislá odborná komise Brand Council složená  z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu a marketingového výzkumu o udělení  Czech Superbrands Award 2016 pro nejlepší značky na  českém  trhu.  Společnost dm  drogerie  markt  získala toto  ocenění  v čtyřleté  historii soutěže na českém  trhu  již počtvrté.

Porozumění v sexuálním životě je důležité pro každý vztah. Existují však značné rozdíly v sexuálním chování mezi muži a ženami. Nejnovější studie ukazují, že sexuální apetit žen výrazně ovlivňuje hudba, na mužské libido má zase vliv sledování sportovního zápasu. Sport má navíc podle odborníků pozitivní vliv na sexuální touhu obou pohlaví. Sportující páry mají totiž o 30 % více sexu a o 26 % více orgasmů.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB