Společnost dm drogerie markt s.r.o. po roce opět získala prestižní ocenění cena Czech Superbrands Award 2016. Na základě známosti a obliby značky u spotřebitelů v České republice, dotazovaných výzkumným institutem GfK Czech, rozhodla poté nezávislá odborná komise Brand Council složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu a marketingového výzkumu o udělení Czech Superbrands Award 2016 pro nejlepší značky na českém trhu. Společnost dm drogerie markt získala toto ocenění v čtyřleté historii soutěže na českém trhu již počtvrté.
„Velmi nás těší opětovné obhájení titulu Superbrands Award pro rok 2016. Naše radost je o to větší, že nás takto zákazníci vyznamenali již počtvrté za sebou. Pevně věříme, že dlouhodobou důvěru našich zákazníků nezklameme ani v budoucnu a že i nadále budeme úspěšně naplňovat jejich přání a potřeby,“ sděluje Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu, a dodává: „Ocenění pro nás kromě radosti znamená také závazek pokračovat v cestě, kterou jsme se vydali a i nadále našim zákazníkům nabízet co nejširší sortiment, výborný poměr mezi cenou a výkonem, ale také atraktivní věrnostní program a příjemnou atmosféru v našich prodejnách“.
O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 485 spolupracovníků. V obchodním roce 2014/2015 vykázala dm v České republice obrat ve výši 7,214 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax či novinku dmBio.
(tz)