Tuzemský lídr v prodeji erotických pomůcek, e-shop Růžový slon, navázal užší spolupráci s Centrem Paraple. Cílem vzájemné spolupráce je zlepšit celkovou kvalitu sexuálního a intimního života lidí s hendikepem.
KDE SRDCE POMÁHÁ, který je součástí dlouhodobé strategie společnosti ROSSMANN. Členové věrnostního programu ROSSMANN CLUB mohou od 26. 7. do 22. 8. 2023 ve své mobilní aplikaci hlasovat pro příběh, který je zaujal, a proměnit své nevyčerpané body z nákupů v dobrý skutek. Právě zákazníci tak rozhodnou, jak bude milion korun mezi předem vybrané příběhy rozdělen. Tentokrát drogerie ROSSMANN přispěje na pořízení automobilu pro Verunku, asistenčního psa pro Domíka a rehabilitace pro Simonu.
Přípravy na další školní rok jsou tady. Hypermarkety Globus se proměnily v největší papírnictví ve svých okolích a nabízí široký sortiment cenově dostupných a certifikovaných školních pomůcek. Na nich nechybí atraktivní dětské motivy, aby si je malí uživatelé oblíbili. Nově v hypermarketech Globus zákazníkům na objednávku den dopředu nákup školních pomůcek připraví, lze si zde také nechat obalit sešity a učebnice.
Představit destinace mimo Prahu. To byl hlavní cíl prezentace Česka na National Geographic Traveller Food Festivalu v Londýně ve Velké Británii. CzechTourism ji ve spolupráci se statutárním městem Brno, Centrálou cestovního ruchu Jižní Morava a Národním vinařským centrem expozici zajistil už potřetí. Letos větší než v minulosti a také s větším zásahem. Festivalu se během dvou červencových dnů zúčastnilo víc než 7 000 lidí.
Firma Zeelandia, dodavatel surovin a přípravků pro pekaře a cukráře, patřila na jeden den dětem a vnoučatům zaměstnanců. Pro děti byla připravena čtyři stanoviště. Prvním úkolem bylo vybarvení si vlastního trička, které nejenže poslouží jako hezká památka na tuto akci, ale během akce se osvědčila i jako skvělá ochrana proti zamazání. Na dalších stanovištích na děti čekala možnost nahlédnout pod pokličku pekařskému a cukrářskému umu. Mohly si tak vymodelovat vlastní figurky z marcipánu anebo si ozdobit perníčky.
Mnoho talentovaných mladých dívek přestává s nástupem puberty sportovat. Co za tím ale stojí? Důvodů, proč se tak děje, je několik: nízké sebevědomí, negativní reakce na změny jejich těla v pubertě při sportování nebo omezený rodinný rozpočet, kvůli kterému se dívky často musí vzdát svého oblíbeného sportu. Značka Always se proto spojila s Českou basketbalovou federací a rozhodla se udržet dívky ve hře! Aby už žádný talent nepřišel vniveč. A díky probíhající kampani v prodejnách Albert se do pomoci můžete zapojit i vy.
Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš
Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…