DD 1V září tomu byl rok, co se společnost AAA AUTO a její značka Mototechna staly oficiálním partnerem nejvyšší fotbalové soutěže - HET ligy. Díky tomuto partnerství má společnost k dispozici lístky na veškeré ligové zápasy nejen pro partnery, zákazníky a zaměstnance, ale zve na zápasy i dětské domovy po celé České republice.

Lifesize ilustrKdo chce, ten si práci najde. A může si dokonce vybírat. Podobné věty zaznívají v souvislosti s rekordně nízkou nezaměstnaností poměrně často.

Centrum Chodov

Unibail-Rodamco, největší evropská společnost v oblasti komerčních nemovitostí, oznamuje otevření nového Centra Chodov po tříleté rekonstrukci, do níž investovala částku ve výši 170 milionů eur (4,4 miliardy korun). Pražské nákupní centrum nabídne 300 obchodních jednotek na ploše větší než 100 000 m2 a řadí se tak mezi největší v České republice. Centrum je nyní připraveno přivítat své první zákazníky a předložit jim široký výběr značek doplněný mnoha inovativními koncepty, jež jsou na českém trhu unikátní.
Otevření nového obchodního centra pro veřejnost je naplánováno na středu 11. října.

 

3Zahájení školního roku je za námi a s ním i nástup školáků i předškoláků na zájmové kroužky. Podle čeho čeští rodiče volí, na jaké mimoškolní aktivity své děti přihlásí a co je jejich prioritou? Podle průzkumu pojišťovny MetLife provedeném ve spolupráci s agenturou IPSOS jde především o preferenci samotných dětí.

vizual damejidloDámejídlo.cz, jednička na poli zprostředkování a dovozu jídla z restaurací, oslaví v listopadu páté narozeniny. K tomuto milníku představuje několik novinek. Zásadní jsou zejména produktové změny vytvořené pro zlepšení zákaznické zkušenosti nazvané Dáme jídlo+. Dalšími novinkami jsou změna korporátní identity, positioningu, to vše ruku v ruce s novou reklamní kampaní.

ucet csobPozvali byste si dobrovolně domů zloděje? Byt či dům zamyká při svém odchodu automaticky každý z nás. Stejně tak, jak se v reálném světě chráníme proti zlodějům, měli bychom to dělat i v tom virtuálním. Právě dveře do svého online světa nechává stále mnoho z nás otevřené dokořán. Zabezpečení chytrého telefonu či osobního počítače nebývá u většiny z nás pravidlem. Z nedávného průzkumu banky ČSOB vyplynulo, že i když si rizika, která na nás nejen na internetu číhají, uvědomujeme a teoreticky víme, jak se chovat bezpečně, mnoho z nás zbytečně riskuje a své digitální dveře prostě nezamkne. 

prace na zahrade rukavice ARDON sm copyChcete-li, aby vám růže přežily chladné zimní období a holomrazy, musíte je na to připravit. Čeká vás práce s motyčkou, nůžkami, kompostem a chvojím. Začněte zhruba v polovině listopadu nebo obecně v době, kdy ještě není půda zamrzlá. Vedle běžného zahrádkářského nářadí nezapomeňte na ochranné rukavice. Vyberte si takové, které budou respektovat jemnou práci s květinami a přitom vás ochrání před ostrými trny, chladem i vlhkostí z půdy.

Agentura Programmatic Media povede komunikaci známých sýrů značky Krolewski, které patří pod dodavatele mléčných výrobků, společnost Milkpol s. r. o. Hlavním cílem kampaně je zásadně změnit vnímání značky Krolewski a zlepšit celkové prodeje. Projekt cílí především na maminky s dětmi a střední vrstvu. Zábavná komunikace fiktivního rodu Krolewski probíhá především na sociálních sítích, microsite syrnadzlato.cz a prostřednictvím aktivního dialogu s novináři, bloggery a influencery.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB