V září tomu byl rok, co se společnost AAA AUTO a její značka Mototechna staly oficiálním partnerem nejvyšší fotbalové soutěže - HET ligy. Díky tomuto partnerství má společnost k dispozici lístky na veškeré ligové zápasy nejen pro partnery, zákazníky a zaměstnance, ale zve na zápasy i dětské domovy po celé České republice.
Dětem z dětských domovů se jen za poslední měsíc rozdalo na 200 lístků na ligové zápasy.
„Spojení největšího prodejce ojetých automobilů u nás a nejoblíbenějšího českého sportu se ukázalo jako správný tah. Získali jsme tak silného partnera i cenný zdroj kvalitních automobilů pro značku Mototechna, navázali jsme nejedno obchodní partnerství a navíc můžeme společně dělat radost těm nejmenším z nás. Spolu s fotbalisty navštěvujeme také Dětské domovy i dětská nemocniční oddělení, a ta radost v dětských očí nám je největší odměnou," uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Společnost AAA AUTO je také letitým partnerem a podporovatelem Dětské dopravní nadace, která finančně podporuje děti, které v důsledku dopravní nehody přišly o jednoho nebo oba rodiče. Ročně jich nadace podpoří na 40.
(tz)