Unibail-Rodamco, největší evropská společnost v oblasti komerčních nemovitostí, oznamuje otevření nového Centra Chodov po tříleté rekonstrukci, do níž investovala částku ve výši 170 milionů eur (4,4 miliardy korun). Pražské nákupní centrum nabídne 300 obchodních jednotek na ploše větší než 100 000 m2 a řadí se tak mezi největší v České republice. Centrum je nyní připraveno přivítat své první zákazníky a předložit jim široký výběr značek doplněný mnoha inovativními koncepty, jež jsou na českém trhu unikátní.
Otevření nového obchodního centra pro veřejnost je naplánováno na středu 11. října.
„Naší snahou bylo dát Centru Chodov další rozměr, posunout ho na vyšší úroveň. Chtěli jsme vytvořit nejen komerční, ale i volnočasovou destinaci s významem pro celý region, jež bude navíc plně odpovídat standardům 21. století. Pevně věřím, že pro návštěvníky dneškem začíná nová éra v oblasti nakupování a zábavy,“ uvedl Arnaud Burlin, ředitel Unibail-Rodamco pro střední a východní Evropu. V průběhu úprav se Centrum Chodov rozrostlo z necelých 61 000 m2 na 102 266 m2, což ho řadí mezi největší obchodní centra v zemi. Z hlediska rozmanitosti a počtu jednotek, kterých je pod jednou střechou více než 300, patří v České republice na úplný vrchol. Nabízí také celkem 3 433 parkovacích míst.
Design exteriérů pochází z dílny renomovaného britského studia Benoy, za interiéry potom stojí firma Saguez & Partners. Projekt v nedávné době obdržel prestižní certifikát BREEAM s úrovní Excellent ve fázi „Design“. Tento výsledek je vůbec nejlepším hodnocením pro obchodní centrum u nás. Nové prostory obohacují unikátní designové prvky jako například lustr od věhlasného českého výrobce Lasvit, který je replikou inspirovanou slavnými lustry ze světových oper a divadel. Neméně zajímavá je interaktivní instalace od holandského studia Drift složená z textilních květin, jež se díky speciální technologii otevírají a uzavírají v závislosti na pohybu návštěvníků v prostoru pod nimi.
Inovativní koncepty i značky, které jinde nenajdete
Vedle populárních a etablovaných značek naleznou zákazníci v novém Centru Chodov také ty, které zde odstartují své působení na českém trhu. Jedná se například o Zara Home, Oysho, AX (Armani Exchange), Yamamay, Boux Avenue, AW Lab a další. Exkluzivní součástí centra je inovativní koncept The Designer Gallery, prostor prezentující v jedinečném designovém prostředí přední zahraniční i lokální značky. Jejím srdcem je Concept Store Czech Labels & Friends, který nabízí desítky českých značek a autorských kolekcí návrhářů. Výjimečnost The Designer Gallery dále podtrhuje řada prémiových služeb, pravidelné animace či workshopy pro fashion komunitu.
„Nové Centrum Chodov je koncipováno tak, aby uspokojilo každého zákazníka. Nechybí zde tedy žádná z populárních značek hlavního proudu, ale ani nabídka The Designer Gallery s luxusním zbožím,“ komentuje Marcela Hrdličková, ředitelka Centra Chodov a dodává: „Velký důraz klademe také na příjemnou atmosféru, individuální péči a rozmanitý doprovodný program, z něhož si vybere opravdu každý a odnese si tak svůj vlastní zážitek z nakupování.“
Rozlehlá restaurační zóna Grand Kitchen fungující již od března 2017 dává návštěvníkům příležitost užít si rozmanitou nabídku; jde o dynamické místo hostící časté gastronomické akce. V těsném sousedství Grand Kitchen zahajuje provoz kino Cinema City. Se svými 18 sály využívajícími nejnovější digitální technologie, včetně tří VIP sálů s luxusními službami a 4DX kinosálem, je nyní největším a nejmodernějším multiplexem v České republice. Filmy v něm může současně sledovat více než 2 600 diváků.
Značka 4hvězdičkové kvality
Centrum Chodov úspěšně obdrželo certifikát 4hvězdičkové kvality společnosti Unibail-Rodamco, garantující návštěvníkům nejlepší zážitek z nakupování. Unikátní certifikát je v Evropě auditován společností SGS, jež je světovým lídrem v ověřování kvality a certifikace. Na zajištění bezchybné kvality služeb se podílí nejen zaměstnanci Centra Chodov, ale i nájemci a dodavatelé. Všechny subjekty budou pravidelně proškolovány a kritéria budou opakovaně kontrolována v rámci neohlášených auditů. Zákazníci se setkají s 4hvězdičkovou kvalitou v každé fázi své návštěvy, k dispozici jim je bezplatná rada módního stylisty, shopping asistenti, jednodušší přístup do dětského koutku, šatna zdarma i vstup na akce pořádané centrem.
(tz)
Foto 2, 3, 4: Martin Šimek.