Perníkové podnikání z Pardubic – to je firma JaJa Pardubice s.r.o., která se zapsala do srdcí mnohých zákazníků. Zakladatelka Jarmila Janurová začala v roce 1990 s malým kuchyňským robotem a domácí troubou, jak uvádí na svých webových stránkách.
Se značkou Stella Jones přichází sortiment dm posílit nové punčochové zboží prémiové kvality. Nová dm značka nahrazuje původní výrobky punčochového zboží, které zákazníci znali jako Fascíno. Od dubna je zboží dm značky Stella Jones dostupné ve všech 226 prodejnách dm v České republice a také online na www.dm.cz.
Členové Svazu květinářů a floristů ČR jsou v jarním období velmi aktivní. Konala se celá řada zajímavých akcí a dvě soutěže. První z nich v rámci výstavy jarní Zemědělec, která se uskutečnila od 21.do 25 března na Výstavišti v Lysé nad Labem. Proběhl již osmnáctý ročník floristické soutěže Polabský motýl 2018. Soutěž v aranžování květin pro studenty středních zahradnických a zemědělských škol a pro učně zahradnických a zemědělských učilišť. Soutěže se zúčastnila družstva z následujících škol a učilišť: Střední škola zahradnická Kopidlno, VOŠ a SZeŠ Benešov, Česká zahradnická akademie Mělník, SOŠ a SOU Horky nad Jizerou, Střední odborná škola Jarov, Střední škola zahradnická a technická Litomyšl a Střední škola zahradnická a zemědělská A. E. Komerse Děčín Libverda.
Kdo by si na jaře rád nekoupil něco parádního na sebe! Kdo by odolal nabídce prodejců, značek, šik reklamě nebo doporučení známého... Mít styl patří k životnímu standardu, k radosti každý den.
Prodejce bot TEZYO si pro zájemce z řad novinářské veřejnosti připravil na 19. března ochutnávku své nové kolekce pro jaro a léto 2018.
Ve dnech 9. – 22. dubna 2018 proběhne již podesáté tradiční osvětová akce Čistá Vysočina spojená s úklidem přírody. Sběr odpadků a úklid veřejných prostranství a přírody bude probíhat v okolí silnic, v obcích a městech na Vysočině. Akci vyhlašuje krajská samospráva a místní Agenda 21 (MA21) v rámci projektu Zdravý Kraj Vysočina. Dobrovolníci, organizace, obce či firmy se na akci mohly přihlásit do konce února.
Agrární komora České republiky a chovatelé drůbeže a nosnic sdružení v Českomoravské drůbežářské unii, společně se zástupci veterinární správy připravili pro spotřebitele již tradiční předvelikonoční setkání s novináři tak, aby mohli upozornit na aktuální problematiku v produkci drůbežího masa a vajec. „Domníváme se, že právě nyní před Velikonocemi dokáže spotřebitel více vnímat apel na českou produkci, která je v porovnání s rizikovými dovozy z Brazílie, Polska či po aféře s vejci z Belgie a Nizozemí dlouhodobě bezpečná, zdravotně nezávadná a na vysoké úrovni chovů i zpracování,“ říká Gabriela Dlouhá, předsedkyně drůbežářské unie, a dodává k tomu: „spotřebitel by měl zároveň vědět, že ze současných vysokých cen vajec v obchodech těží především prodejci a rozhodně ne chovatelé, protože těm už řetězce zase platí částku pouze zhruba 1,70 Kč za kus, zatímco v obchodě stále stojí 3 - 3,50 korun, tedy zhruba dvojnásobek, a to bez další přidané hodnoty. Jak je vidět, i tak lze využít, či zneužít podzimní fipronilovou kauzu.“
Noční můru připomíná začátek letošního roku zájemcům o vlastní bydlení. Místo plnění snů o novém domově totiž musí sledovat, jak se jim vysněný cíl vzdaluje. Ceny nových i starých bytů rostou a zdražují i hypoteční úvěry. Podle ukazatele Fincentrum Hypoindex vzrostla průměrná úroková sazby u hypoték v únoru na 2,36 procenta. Společně s přísnějšími podmínkami pro poskytování hypoték diktovanými Českou národní bankou (ČNB) se stává vlastní bydlení nedostupné pro stále větší část domácností.
Franchising s NATURHOUSE je poměrné jednoduchá cesta k podnikání s jistotou. Franchisor předá celé know how a je franchisantovi vždy oporou. To potvrzují i zkušenosti úspěšných franchisantů NATURHOUSE.
Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš
Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…