Kdo by si na jaře rád nekoupil něco parádního na sebe! Kdo by odolal nabídce prodejců, značek, šik reklamě nebo doporučení známého... Mít styl patří k životnímu standardu, k radosti každý den.
Prodejce bot TEZYO si pro zájemce z řad novinářské veřejnosti připravil na 19. března ochutnávku své nové kolekce pro jaro a léto 2018.
Na minipřehlídce REAL GLAM byly k vidění ty nejlepší kousky z prodejny TEZYO v dobře sladěné kombinaci s originálními ponožkami brandu HYSTERIA by Happy Socks.
Veškeré přehlídkové outfity připravila Irena Vokrojová ze studia Outfitmania. Partnerem akce byl prodejce značkové obuvi a módních doplňků Urbanlux.
V prodejnách TEZYO jsou už zákazníci zvyklí vybírat si z prověřených světových značek jako je Nike, Converse, Geox či Clarks, ale i z produktů firem, které v Čechách jiné obchody nenabízí. Jedná se o špičkovou obuv od firem Otter, Epica, Le Colonel nebo Flavia Passini.
Filozofii TEZYO komentoval Michal Olbert ze zastupující marketingové agentury In creative: „TEZYO rozrušuje tradiční vztah dodavatel–klient a je svým zákazníkům spíše partnerem, který se snaží naladit na vlnu individuálního vkusu každé osobnosti.”
Své působení zahájila značka TEZYO v roce 1997 v Rumunsku, mezi nejnovější pobočky patří obchody v brněnské Olympii, v pražském OC Chodov či ve vídeňském Donau Zentru. Spuštění e-shopu má TEZYO v plánu v průběhu letošního roku.
(tz)