Tuňákové sushi, kuřecí řízek s tyrolským bramborovým salátem nebo salát se sušenými rajčaty a prosciuttem jsou některé z novinek v občerstvení prodávaném na palubách spojů IC RegioJet od pondělí 25. června. Přímo od palubního personálu si je možné také nově zakoupit jízdenky na Airport Express spojující pražské hlavní nádraží a letiště Praha Ruzyně, stejně jako jednorázové jízdenky za 24 a 32 Kč na pražskou MHD a také celodenní jízdenky platné 24 hodin. Do všech vozů byla také nainstalována inovovaná technologie pro příjem internetu VIPRINET, díky níž se příjem internetu pro zákazníky na palubě vlaků IC RegioJet dále zrychlil na průměrnou propustnost 8 Mbit/s.

Nové občerstvení a nové služby na palubě jsou součástí pravidelných inovací palubního servisu ve vlacích IC RegioJet. Ty dnes přepravují denně mezi Prahou a Ostravskem průměrně 3 500 a za poslední týdny činil nárůst počtu cestujících každý týden průměrně 6-7 %. RegioJet také již dal do prodeje přes svůj rezervační systém spoje na období září a říjen, kdy rovněž nabídne vyšší kapacitu. Počet cestujících využívajících denně vlaky IC RegioJet mezi Prahou a Ostravskem by na tak v září měl překročit 4 tisíce cestujících denně.

Všechny novinky v jídelním menu si drží velmi atraktivní ceny pro zákazníky. V nabídce je například řecký salát (195g) za 55 Kč, salát tuňák a vejce (160g) za 60 Kč či salát sušená rajčata a prosciutto (180g) rovněž za 60 Kč. Řízek z farmářského kuřete s tyrolským bramborovým salátem (300g) stojí stejně jako tuňákové sushi 80 Kč. Současně je nově v nabídce energetický nápoj Semtex (25 Kč) a pro děti želé medvídci Haribo (15 Kč).


Startuje další vlna masivního náboru palubního personálu

V návaznosti na přípravu na rozšíření počtu spojů a výrazné navýšení kapacit na trase Praha - Ostravsko startuje RegioJet další vlnu masivního náboru palubního personálu. Již nyní zaměstnává RegioJet cca 120 členů špičkového týmu palubní zákaznické péče a nově hodlá zaměstnat nejméně dalších několik desítek stevardek a stevardů pro vlaky IC RegioJet.

Všichni členové palubního personálu mají stejný rozsah povinností týkající se obsluhy a odbavení zákazníka. Například v pětivozové soupravě vlaků IC RegioJet je v rámci běžného provozu 8 členů palubního personálu. Pět z nich má na starosti péči o cestující - po jednom v každém z 5 vozů; dva se starají o přípravu občerstvení, které si zákazníci objednají. Palubní tým doplňuje tzv. vedoucí vlaku, který má zodpovědnost za vedení celého týmu.

Všichni členové palubního personálu procházejí školením, zahrnujícím vedle školení souvisejících s provozem či zákaznickým servisem také například školení v komunikaci. Postupy palubního personálu se řídí interním MANUÁLEM PRÁCE PALUBNÍHO PERSONÁLU. Ten je závazný pro každého člena a přesně popisuje povinnosti, které palubní personál během jízdy vlaku má. Zákazník se o povinnostech a nabídce služeb palubního personálu dozví z PRŮVODCE ŽLUTÝM SERVISEM, který nalezne v blízkosti svého místa. Palubní personál současně dohlíží také na udržení čistoty toalet a dalších prostor vlaku během jízdy. Povinnosti palubního personálu RegioJet jsou zejména následující:

• Servis a informace zákazníkovi před a během cesty
• Obsluha s objednaným občerstvením, denním tiskem a dalšími službami
• Odbavení zákazníků - kontrola dokladů, prodej dokladů na palubě vlaku
• Dohled nad čistotou toalet a dalších prostor ve vlaku během cesty
• Palubní prodej občerstvení, zboží a služeb


Zájemci, kteří mají nejméně středoškolské vzdělání s maturitou a domluví se také anglicky nebo německy a mají zájem o práci v dynamickém prostředí společnosti s firemní kulturou postavenou na zákazníkovi mohou zaslat svůj životopis na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

(tz)