Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel Consumer Brands CZ/SK v rámci projektu Vraťte stromům korunu opět přispěla k rozvoji zeleně v České republice.
V rámci letošního devátého ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 339 vzrostlých stromů, přičemž od začátku spuštění projektu bylo vysázeno již více než 3 000 stromů. S těmi se lidé potkávají kolem polních cest, na dětských hřištích, u škol, v parcích, vznikají i nové meze a remízky.
Do kampaně „Vraťte stromům korunu“ se zákazníci drogerie ROSSMANN aktivně zapojili tak, že si v období od 19. června do 10. září 2024 zakoupili výrobky značek Palette, Live Color, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss, got2b, Schauma, Fa, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf, Persil, Bref, Pur, Somat, Silan, Perwoll, Clin a K2r. V tomto období pak poputovala automaticky z každého prodaného produktu 1 Kč neziskové organizaci Sázíme stromy, která následně zajistí výsadbu vzrostlých stromů v předem vybraných lokalitách po celé České republice.
„V rámci našeho projektu Vraťte stromům korunu se cíleně nezaměřujeme na výsadbu lesů, ale díky spolupráci s neziskovou organizací Sázíme stromy míříme tam, kde stromy ještě nikdo nevysadil či kde cítíme velkou potřebu ze strany místní komunity. I tentokrát se jedná o zeleň typickou pro českou krajinu, zejména ovocné stromy, které budou vysázeny v různých lokalitách po celé republice,“ komentuje Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN a dodává: „Letošních 339 stromů je opět skvělý výsledek a já moc děkuji všem, kteří se k podpoře výsadby zeleně v rámci celé ČR přidali.“
Stromy bereme jako běžnou součást krajiny a často ani nedoceňujeme, jak ohromnou službu nám tito „zelenáči“ prokazují. A není to jen kyslík z fotosyntézy, ale i blahodárný stín, zadržování vláhy a vytváření příznivého klima nejen pro lidský organismus.
„Vraťte stromům korunu je krásnou ukázkou toho, že zdánlivé maličkosti dělají ve finále velké věci. V tomto případě se jedná o více než 3 000 vysázených vzrostlých stromů. Děkuji za tento společný projekt oběma partnerům, ale i příznivcům výrobků našich značek, kteří do toho šli opět s námi,“ komentuje Roman Kýr, prezident Henkel ČR a generální manažer Henkel Consumer Brands CZ/SK.
(tz)