Společnost dm drogerie markt otevírá v pátek 4. června prodejnu v novém pražském obchodním centru Bořislavka. Za měsíc červen jde o již druhou nově otevřenou prodejnu dm v Česku. V hlavním městě je tak zákazníkům oblíbené drogerie aktuálně k dispozici celkem 53 prodejen. I tentokrát se s nově otevřenou prodejnou dm drží filozofie trvalé udržitelnosti.
Pražské centrum Bořislavka poprvé otevřelo své dveře návštěvníkům již ve čtvrtek 3. června. Symbolického přestřižení pásky se zúčastnila také jednatelka společnosti dm Markéta Kajabová. Novou pobočku dm drogerie pak budou zákazníci moci navštívit při jejím otevření 4. června.
Nakupující zde čeká moderní prodejna o celkové rozloze 416 m2, která jim nabídne mimo jiné připojení k wifi síti, dobíjecí stanice pro mobilní telefony či zákaznické toalety s přebalovacím pultem. Pro nejmenší návštěvníky je přichystán také hrací koutek, jehož instalace je podmíněna epidemiologickou situací. „Pravidelně investujeme do rozvoje prodejen dm tak, aby nakupování v nich bylo pro naše zákazníky příjemným zážitkem. To, že je pro mnoho zákazníků dm lovebrandem, dokazuje, že volíme správné kroky. I díky přízni našich zákazníků jsme jako společnost stabilní a máme možnost expandovat do nových míst, jako je například právě centrum Bořislavka,“ uvádí Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.
V termínu od 4. do 5. června mohou nakupující v nové prodejně dm využít uvítací slevu 20 % na celý nákup a jako dárek obdrží pevnou tašku. Konkrétní podmínky pro uplatnění slevy zákazníci najdou přímo na plakátech v prodejně.
Společnost dm dbá na trvalou udržitelnost
Prodejny dm drogerie markt nabízejí bohatý sortiment zahrnující všechny oblasti péče o zdraví a krásu. Zákazníci mohou vybírat z produktů oblíbených privátních, exkluzivních i dodavatelských značek. Zákazníci v této modernizované prodejně mimo jiné najdou novou řadu produktů privátních značek dm pod názvem Pro Climate. „Ekologickou novinkou jsou tašky ECOVEROTM, které obsahují dřevěná vlákna pocházející z poškozených stromů. Při jejich výrobě se navíc spotřebuje o 60 procent méně vody v porovnání s bavlněnými taškami,“ doplňuje Peroutka další novinku v dm z oblasti trvalé udržitelnosti. Tento přístup patří k základům filozofie společnosti o příkladném působení ve svém okolí. Produkty šetrné k životnímu prostředí jsou v dm označeny zelenou cenovkou, díky čemuž je zákazníci v prodejnách snadno naleznou.
V dm drogeriích se mohou návštěvníci setkat rovněž s konceptem vratné bavlněné tašky. Látkové tašky zakoupené v prodejnách dm lze při jejich opotřebení či znehodnocení kdykoliv zdarma vyměnit za nové. Za jedinou platbu tak zákazník získá bavlněnou tašku na celý život.
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
Společnost dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 239 prodejen zásobuje po celé České republice ze svých logistických center v Jihlavě a Divišově. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3 534 spolupracovníků. V obchodním roce 2019/2020 vykázala dm v České republice obrat ve výši 11,483 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP či nejnovější SEINZ.