Společnost dm drogerie markt otevírá novou prodejnu v Jihlavě v nově vzniklém Shopping centru. Jedná se již o sedmou prodejnu za posledních pět měsíců, kterou dm drogerie v Česku otevřela, rozšířila či modernizovala. Rychlost, s jakou společnost na českém trhu expanduje, značí nejen popularitu mezi zákazníky, ale také to, že dm patří k oblíbeným zaměstnavatelům na poli tuzemského retailu.
Zákazníky, kteří budou moci novou pobočku navštívit poprvé při jejím otevření 3. června, čeká modernizovaná prodejna o celkové rozloze 444 m2, která nabídne mimo jiné připojení k wifi síti, dobíjecí stanice pro mobilní telefony, relax zónu či zákaznické toalety s přebalovacím pultem. Pro nejmenší návštěvníky je přichystán také hrací koutek, jehož spuštění je aktuálně podmíněno epidemiologickou situací. „Od 3. do 4. června navíc nakupující získají uvítací slevu 20 procent na celý nákup a pevnou tašku zdarma,“ uvádí manažer komunikace dm Jiří Peroutka. „Součástí sortimentu bude bohatá nabídka produktů z řad pečující i dekorativní kosmetiky, prostředků pro domácnost, biopotravin či výživových doplňků,“ dodává. Novinkou na pultech pak bude čerstvě zavedená produktová řada Pro Climate, která je neutrální k životnímu prostředí, či limitovaná edice produktů SUNDANCE, jež slaví 25 let na trhu.
Nově otevřená dm bude v Jihlavě již čtvrtou pobočkou v pořadí. Kromě nich se ovšem ve městě, konkrétně v Červeném Kříži poblíž dálnice D1, nachází také centrální sklad drogistického řetězce. Ten zde funguje od roku 2007, kdy vznikl v reakci na nedostačující kapacitu vůbec prvního skladu dm drogerie v Hruškových Dvorech a také na rostoucí zájem zákazníků o služby online shopu. Kromě českého pak sklad zásobuje i trh německý a rakouský a zajímavý je také z architektonického hlediska – v roce 2006 získala budova skladu čestné uznání v soutěži Stavba Vysočiny v kategorii Technologické stavby.
Lidé mají o práci v dm zájem, chtějí pracovat pro lovebrand
Důležitým faktorem, který umožňuje společnosti takto růst, není jen zájem zákazníků, ale i uchazečů o práci. „Při otevírání prodejen zpravidla nemíváme nejmenší problém naplnit stavy našich spolupracovníků, a to na všech úrovních. Prodejen přitom máme 241 po celé republice a kolegů pak více než tři tisíce,“ popisuje stav ve společnosti Jiří Peroutka. Důvodem je dle něj transparentní mzdový systém, pružná pracovní doba včetně možnosti práce z domova u pozic, které to umožňují, či možnost kratšího úvazku, ale také propracovaný vzdělávací systém, který mohou spolupracovníci využít. V neposlední řadě pak podle Peroutky hraje roli fakt, že dm drogerie je v Česku považována za lovebrand.
(tz)