Síť drogerií ROSSMANN představuje nový reklamní spot, který vychází z celkové komunikační strategie značky se zaměřením na krásnější život. Společně strávené chvíle doma nás všechny vždy vedou ještě k většímu uvědomění si, jak důležité jsou mezilidské vztahy a rodina. A právě toto téma bylo stěžejní při tvorbě nové kampaně. ROSSMANN se v ní prezentuje jako starostlivý partner, který je součástí každodenní péče o zevnějšek i domov díky širokému sortimentu nabízených produktů. Cílovou skupinou jsou ženy.
Koncept společnosti ROSSMANN – A život je krásnější – v sobě ukrývá krásu a péči v každodenních okamžicích a v tomto duchu se nese i nově připravovaná kampaň.
„Značka ROSSMANN je dlouhodobě vnímána zejména ve spojení s výhodnými cenovými nabídkami, které u nás zákazníci naleznou. Nastartovali jsme výhody po ruce s naší mobilní aplikací ROSSMANN CLUB, kde již máme statisíce věrných zákazníků. Naším cílem je vytvoření emočního spojení s naší značkou. Zaměřili jsme se na rodinu a věříme, že se s příběhem dokážou identifikovat všechny ženy (matky, dcery, sestry), protože o nich ten příběh je. Zákazníkům nabízíme široký sortiment produktů, díky kterým mohou s láskou pečovat o sebe i své blízké, a přesně to chceme v kampani zdůraznit,“ přibližuje vedoucí marketingového oddělení Marcela Syrovátková.
Kampaň vytvořila agentura DDB ve spolupráci s Boogie films a režisérem Jurajem Janišem. Hlavním fotografem kampaně je Miro Minarovych. Spot se bude objevovat na kanálech televize Prima, Nova a v dalších médiích včetně sociálních sítích od 2. září 2020.
(tz)