sbírkaV šestém ročníku Národní potravinové sbírky, který se konal v sobotu 10. listopadu 2018, se v České republice podařilo vybrat celkem 280 tun potravin a 41 tun drogistického zboží. Stejně jako v předchozích letech se také letos do sbírky zapojila společnost dm, jejíž zákazníci darovali přes 12 tun produktů. Ty pomohou lidem v nouzi zpříjemnit nejenom předvánoční období.


V sobotu 10. 11. 2018 se uskutečnil již šestý ročník Národní potravinové sbírky, kterou se již popáté v řadě rozhodla podpořit i společnost dm drogerie markt. Zákazníci mohli v kterékoliv z 228 prodejen dm darovat potraviny nebo drogistické zboží, jež pomohou lidem v nouzi. 

V letošním roce se v prodejnách dm podařilo vybrat celkem 4,11 tun potravin a zároveň rekordních 8,41 tun drogistických výrobků.
„I letos jsme zaznamenali velký zájem zákazníků, kteří přišli do některé z prodejen dm s cílem obdarovat v rámci Národní potravinové sbírky potravinami či drogistickými produkty lidi, kteří to potřebují. Těší nás, že množství darovaných produktů opět překonalo loňská čísla a že můžeme tímto způsobem pomoci ještě většímu počtu lidí, než tomu bylo v předchozích letech,“ uvedla Martina Horká, jednatelka společnosti dm drogerie markt. Produkty z dm, mezi nimiž se nejčastěji objevovaly např. dětské plenky, dětská výživa, čisticí prostředky nebo hygienické potřeby, budou smysluplně rozděleny v domácnostech matek samoživitelek, osamělých seniorů, nebo v azylových domech.

O společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 228 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3.341 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,522 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či dm značku trend IT UP.

O Národní potravinové sbírce

Národní potravinová sbírka, kterou organizuje Byznys pro společnost, se uskutečnila v sobotu 10. listopadu. Každý z nás mohl pomoci nákupem potravin a drogistického zboží lidem v nouzi. Sbírka vynesla 280 tun trvanlivých potravin a 41 tun drogistického zboží. Do 6. ročníku se zapojilo 693 prodejen ve všech regionech České republiky. Potraviny a drogerie ze sbírky putují například matkám samoživitelkám, lidem v azylových domech, seniorům a dalším potřebným. Záštitu nad sbírkou převzal ministr zemědělství Miroslav Toman. https://narodnipotravinovasbirka.cz

(tz)