Edenred-Color-CMYK.jpgEdenred vstupuje do další kapitoly transformace se silnou sjednocující značkou, která propojuje 43 milionů zaměstnanců, 750 000 firem a veřejných institucí a 1,4 milionu smluvních partnerů. Všech 250 produktů a služeb Skupiny, včetně ikonického programu TicketRestaurant, se po dnešnímfaceliftu bude prezentovat podle jednotných grafických standardů. Novou identitu zachycuje i motto Skupiny „Weconnect, youwin" [„My spojujeme, vy získáváte"], které odráží digitalizaci Edenred, jím vybudované sítě i výhody, jež přináší: větší kupní sílu zaměstnanců, optimalizaci nákladů pro zaměstnavatele a více byznysu pro obchodníky. Ve středu 14. června 2017bude mít všech 8 000 zaměstnanců ve 42 zemích na sobě barvy nového loga. Tato rozsáhlá akce proběhne v rámci strategického plánu Fast Forward skupiny Edenred, který je zaměřen zejména na kompletní digitalizaci nabídky Skupiny a na dosažení první příčky v segmentu B2B2C.

Bertrand Dumazy, předseda správní rady a generální ředitel Edenred, k tomu říká: „Spuštění naší nové vizuální identity představuje v celkové transformaci skupiny Edenredvýznamný milník. Přechod Edenred k plně digitálnímu ekosystému nás vedl k vytvoření nové identity, založené na silném, smysluplném a sjednocujícím brandu. Pro 43 milionů zaměstnanců, 1,4 milionu smluvních partnerů a 750 000 firem je každé naše řešení prostředkem k vytváření hodnot."

Nové logo Edenred nyní ponesou všechna řešení Skupiny, počínaje kartami přes mobilní aplikace a online platformy až po papírové poukázky.

Skupina také přijala nové motto "Weconnect, youwin" [„My spojujeme, vy získáváte], které odráží digitalizaci Edenred, jím vybudované sítě, i výhody, které přináší:větší kupní sílu zaměstnanců, optimalizaci nákladů pro zaměstnavatele a více byznysu pro obchodníky.

Logo Edenred opět využívá červenou tečku, která je charakteristickým prvkem značky již od šedesátých let 20. století, kdy společnost uváděla na trh program Ticket Restaurant,a zahrnuje v sobě všechny atributy nové značky: jednoduchost, spolehlivost, digitalizaci, univerzálnost, odvahu a spojení. Nyní se mění v červený kruh, který má ve svém středu slovo Edenred a zůstává otevřený: otevřený vůči jedinečné síti Skupiny, ale hlavně vůči zaměstnancům, firmám a smluvním partnerům, kteří řešení Edenred využívají. Červenou příponou „red"nové logo vyjadřuje barvu, která k vizuální identitě Skupiny patří od samého prvopočátku, a usnadňuje čitelnost značky. Slovní hříčka (v angličtině „red"znamená „červený" a ve španělštině „síť") také odkazujena různé ekosystémy, na nichž jsou produkty Skupiny založeny. Čisté křivky písma vyjadřují hladký přechod k nové grafické identitěpřesně tam, kde se setkávají světy B2B a B2C, jelikož digitalizace nabídky Skupiny jí umožňuje budovat čím dál přímější vazby se 43 milióny zaměstnanců, kteří její řešení používají. Logo, jež je navrženo v monogramovém formátu, takésymbolizuje schopnost mobilních aplikací Edenredpropojovat.

Grafika Edenred byla zcela přepracována v souladu s novou platformou značky: vytvoření „ribbonu", který představuje vazby, jimiž Edenred propojuje jednotlivé cílové skupiny, použití jasných bareva poskytnutí centrálního prostoru referenčním obrázkům a symbolům, jak je patrné na novýchwebových stránkách edenred.com.

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ve středu 14. června 2017 bude mít všech 8 000 zaměstnanců Skupiny na sobě barvy nového loga na různých akcích, které proběhnou ve 42 zemích, kde Edenred působí. Sledujte tyto události na sociálních sítích prostřednictvím hashtagu#Edenredconnects.

Anne-Sophie Sibout, viceprezidentka skupiny Edenred pro komunikaci, k tomu dodává: „Během uplynulého roku jsme do tohoto skutečně kolaborativního projektu, z něhož vzešlanová vizuální identita skupinyEdenred, zapojili přes 200 zaměstnanců. Nová identita značky je příslibem důvěry, sbližování a odvahy. Jak svým návrhem, tak zpracováním symbolizuje jedinečné vazby, které Edenred vytváří mezi svými jednotlivými cílovými skupinami."

Rebranding proběhl ve spolupráci s agenturou Royalties, která navrhla nové logo a vizuální identitu Edenredu a podílela se na tvorbě platformy značky.


▬▬
Edenred je celosvětovou jedničkou v oblasti transakčních řešení pro firmy, zaměstnance i obchodníky. Všechna tato řešení, ať už jsou dodávána formou karty, mobilní aplikace, papírové poukázky či přes online platformu, dávají zaměstnancům větší kupní sílu, firmám pomáhají s optimalizací nákladů a smluvním partnerům zase přinášejí další byznys.
Portfolio je založeno na třech hlavních oblastech činnosti:
• zaměstnanecké výhody (Ticket Restaurant®, TicketAlimentación, Ticket Plus, Nutrisavings a další)
• řízení firemních nákladů (Ticket Log, Ticket Car, UTA, TicketEmpreserial atd.)
• doplňková řešení, jako jsou korporátní platby (Edenred CorporatePayment), incentivy a odměny (TicketCompliments, TicketKadéos) a veřejné sociální služby.
Skupina spojuje jedinečnou síť 43 milionů zaměstnanců, 750 000 firem a veřejných institucí a 1,4 milionu smluvních partnerů.
Akcie společnosti jsou kótovány na burze Euronext Paris. Edenred působí ve 42 zemích světa s téměř 8 000 zaměstnanci. V roce 2016 činil celkový objem emise skupiny téměř 20 miliard eur, z čehož 70 % bylo realizováno prostřednictvím karty, mobilního přístroje či Internetu.

Logaa další obchodní značky a názvy uvedené v této tiskové zprávě jsou ochranné známky společnosti Edenred,S.A., jejích dceřiných společností či třetích stran. Jejich používání k obchodním účelům bez předchozího souhlasu majitelů je zakázáno.

Sledujte Edenred naTwitteru: www.twitter.com/Edenred


▬▬
KONTAKTY

Vztahy s médii

Anne-Sophie Sibout
+33 (0)1 74 31 86 11
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Anne-Sophie Sergent
+33 (0)1 74 31 86 27
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Vztahy s investory a akcionáři

SolèneZammito
+33 (0)1 74 31 88 68
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Aurélie Bozza
+33 (0)1 74 31 84 16
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vztahy s médii v České republice

Agentura Svengali Communications
Marek Pražák
+420 731 461 212
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Edenred CZ
Lucie Prášková
+420 234 662 372
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.