Moderátor a zpěvák Leoš Mareš se 23. 4. 2009 v Óčko music clubu zúčastní již osmého ročníku soutěže krásy s názvem „Tvář roku\\\". Spolu s takovými celebritami, jako jsou například Anife Hassan Vyskočilová, Petr Jákl či Iveta Lutovská, bude rozhodovat o tom, kdo ze zúčastněných mužů a dívek je tou „nejkrásnější tváří\\\".
Vítězové obdrží mimo jiné poukázky na nákup oblečení značky 4U Store, jíž je Leoš tváří.
Akce „Tvář roku“ se letos bude konat opět pod křídly modelingové agentury Narimodels. Vítězové získají týdenní pobyt na ledovci Dachstein, prádlo Bruno Banani a samozřejmě také poukázky na nákup oblečení v obchodech 4U Store, se kterou Leoš Mareš spojil nejen své jméno. Stylové kousky značek Blend, Scotch&Soda a Broadway jsou určeny pro dynamické a moderní osobnosti, dá se tedy předpokládat, že vítězům padnou svým stylem přesně na tělo.
„Dnešní modelky a modelové už nemusí mít jenom hezké obličeje, jde také o to, nakolik jsou příjemnými osobnostmi s názorem, aby dokázali oblečení prezentovat i se stylem, který se s ním pojí. Právě takové lidi hledají v soutěži Tvář roku a přesně pro ně je určeno i naše oblečení, protože má šmrnc a dokáže určovat styl, ne jen následovat hlavní proud,“ řekla Kateřina Dřímalová z 4U Store.
Mezi dalšími porotci, se kterými Leoš bude muset rozhodnout o vítězích, bude i druhá Česká vicemiss 2007 Lilian Sarah Fisherová, moderátor a bavič Luboš Xaver Veselý, miss Gruzie Asmad Shaneva či pražský radní Jiří Janeček, který nad celou událostí převzal záštitu.
Aby snad krása nezačala být nakonec příliš jednotvárná, je pro velké večerní finále v Óčko music clubu připraven i zajímavý doprovodný program. Tři módní přehlídky, z nich jedna v „barvách“ 4U Store, kterou svým komentářem doprovodí Leoš Mareš, křížový výslech finalistek a finalistů pod taktovkou Xavera Veselého a vystoupení dětí z dětských domovů Býchory a Dolní Počernice. Akce tak nebude jen pastvou pro oči, ale díky dražbě obrazů potěší i ty, kteří nemohou vyrůstat v normální rodině – děti z dětských domovů.
Vstupné na akci je dobrovolné, výtěžek opět půjde na děti v dětských domovech.
Charakteristika nabízených značek
Street móda značky BROADWAY pro ženy a muže vyniká mladistvou extravagancí a německou precizností v propracování detailů. Jednotlivé sezónní kolekce oblečení jsou navrženy tak, aby vytvářely celek a nezapomíná se ani na poslední tečku za dokonalým vzhledem – doplňky. A inspiraci? Tu hledají návrháři pro tuto značku přímo v New Yorku.
Vysoce módní značka SCOTCH&SODA má původ v Nizozemí a je určena mužům různé věkové kategorie. Tuzemský trh obohatila hlavně stylem a nápaditostí. Jedná se o kombinaci sportovní a společenské módy, kde je kladen důraz hlavně na detail.
Mladá móda značky BLEND přichází z Dánska, je určena pro věkovou skupinu 15 – 30 let a vyznačuje se atraktivním spojením ceny s kvalitou. Tvoří ji dámská a pánská kolekce plná mladistvých trendů pro ty, kteří chtějí být opravdu cool. Její důležitou částí je džínová móda, která je velmi úspěšná a udává krok v této kategorii oblékání. S návrháři značky BLEND aktivně spolupracuje zpěvačka Fergie z Black Eyed Peas a část kolekce dokonce nese její jméno.
Více informací a seznam prodejen najdete na http://4ustore.cz/
/tz/