Velká módní show a dražba svatebních šatů návrhářky Jiřiny Tauchmanové se stala tradicí a milým poslem nástupu jara. Již pošesté vystoupily 2. dubna manekýnky v doprovodu manekýnů na molo, aby předvedly krásné kreace z dílny Jiřiny Tauchmanové. I letos hostily módní show spojenou s charitativní dražbou krásné prostory pražského Žofína. Výtěžek z akce konané pod záštitou starosty Prahy 1 je věnován ve prospěch sdružení Slunce dětem, které založila druhá česká vicemiss a modelka Lilian Sarah Fischerová.
Jiřina Tauchmanová patří mezi stálice na návrhářském nebi a modely, které v rámci malé večerní, velké večerní a svatební kolekce předvedly půvabné manekýnky na molu, její umění plně dosvědčily. Na otázku moderátorky večera Terezy Kostkové – ostatně milovnice modelů z dílny J. T. – kde bere stále nové nápady, Jiřina Tauchmanová skromně odpověděla: „My kreativci ani nevíme, kde se ty nápady berou. Najednou je tu, některý zraje v hlavě tři měsíce, jiný půl roku a výsledkem je to, že je stále co dělat.“ Kromě zmíněných společenských kolekcí, se mohli diváci potěšit barevností a hravostí pletené jarní kolekce, kterou působivě předvedli tanečníci a tanečnice ze skupiny Donantes de Rumba. Osvěžující spojení přehlídky s tancem se neomezilo pouze na úvodní kolekci. Společenské modely doprovodily kreace studia Stormballet. Modelky zvučných jmen doprovázeli mladí muži, kteří předvedli kvalitní pánskou módu značky Koutný. Krásné šperky, které dotvořily půvab předváděných modelů, byly z dílny společnosti AG Plus z Jablonce nad Nisou.
Moderátorské duo – po boku Terezy Kostkové stál mistr slova Vlasta Korec – uplatnilo veškerý svůj um k rozproudění nálady k dražbě s vědomím, že ekonomická situace, která zasahuje celý svět, může ovlivnit průběh i výsledek. Krása decentních světle zelených svatebních šatů, které však mohou sloužit i k jiným společenským příležitostem, byla znásobena půvabem jejich nositelky, čerstvé České Miss Ivety Lutovské. Touze obohatit svůj šatník tímto modelem neodolala žena šťastně vdaná JUDr. Michaela Kosová a s vidinou jiných společenských příležitostí jej vydražila za 26 tisíc korun.
Akce by se nemohla konat bez celé řady partnerů, jejichž pomoci si organizátoři nesmírně váží. Společnost Electrolux se stala generálním partnerem prostřednictvím produktu Ergorapido. Ergorapido, není tajuplný Ital, jak zaznělo z úst moderátorů, jde o vysavač vytříbeného designu, který se též „předvedl“ na molu, a co víc, vydražitel šatů si mohl vybrat jeden z kousků, který odpovídal nejvíce jeho vkusu.
Ergorapido předal do rukou spokojené vydražitelky Augustin Schneeweiss, obchodní manager společnosti Electrolux pro ČR a SR.
Hlavními partnery byly společnosti Asus a Intel, bez jejichž produktů si život už vůbec neumíme představit. Počítač je pracovním nástrojem, prostředkem komunikace, a proto je stále více kladen důraz na jeho design a odolnost. Tyto předpoklady splňuje notebook Asus Bamboo – malý, lehký, výkonný, ale především krásný! Obložení bambusem v kombinaci s kovem nejen zvyšuje odolnost, ale především z něj činí přívětivého a osobitého společníka. Jeden z těchto krasavců byl věnován do dražby a je s podivem, že jeho vábení odolaly ženy, šťastným majitelem se stal muž! Notebooku neodolal Augustin Schneeweiss, obchodní manager společnosti Electrolux pro ČR a SR. Na uspořádání akce se rovněž podílela společnost Cytrus Apartments & Consulting.
Ti, kdo nebyli přítomni v sále, mohli sledovat průběh večera online na www.play.cz, přičemž všichni diváci měli možnost zvýšit výtěžek večera prostřednictvím sms. Celkový výtěžek večera ve výši 52 020 Kč byl předán sdružení Slunce dětem, které část peněz věnovalo nadaci Artevide.
/tz/