MONETA Money Bank představuje nový koncept marketingové komunikace. Ten banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů zůstane kocour, ke kterému se nově přidá i jeho majitel - veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Zvěrolékař a jeho kocour se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se s nimi ve spotech postupně objeví. Nový tandem kocoura a jeho páníčka veterináře banka poprvé představí v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna.

„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem s profesionálním a přátelským přístupem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky a dopřávají jim skvělou péči. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech," říká Miroslava Misíková, ředitelka marketingové komunikace MONETA Money Bank, a doplňuje detaily nového konceptu: „Nové kampaně na podporu bankovních produktů a služeb nás zavedou do veterinární ordinace, kde budeme sledovat jednotlivé případy. Hlavní postavu veterináře zahraje Jiří Bartoška, který se v roli veterináře objevil i v novém českém filmu Teorie tygra. Kocour se tak stává jeho věrným přítelem, který svým osobitým způsobem glosuje pestré případy zvířecích pacientů."

(tz)