Provence je úžasná destinace, kterou člověk musí objevovat všemi smysly. Specifickou vůni i chuť této jihofrancouzské krajiny v sobě skrývá i novinka Hellmann's Provensálský dresink. Ten vychází z nepsaných pravidel francouzské kuchyně, která zaručují delikátní zážitek bez výčitek. Neotřelá kombinace pocházející z gurmánské metropole skvěle podtrhne chuť vašich letních salátů a nijak neohrozí vaše snahy blýsknout se v plavkové sezóně.
V létě se kromě šatníku odlehčuje i v kuchyni. V teplejších dnech člověk zajisté uvítá osvěžující oběd v podobě zeleninového salátu či plátku ryby. Tato změna se projeví nejen na našem organismu, který nebude přetížen, ale také na naší linii. Vždyť, kde jinde čerpat inspiraci než u požitkářských, ale křehkých Francouzek. Novinka Hellmann's Provensálský dresink je skvělým doplňkem právě letních a odlehčených receptů. Koriandr, oregano, česnek a nezbytné hořčičné semínko, to je základ, který společně s extra panenským olivovým olejem vytvoří perfektní dresink, který můžete využít na mnoho způsobů, ať už jako zálivku do salátu, tak i k dochucení různých pokrmů z masa, brambor a vařené zeleniny. S jejich pomocí vytvoříte spoustu chutných jídel snadno a rychle - stačí přidat pár lžic a hned poznáte změnu.
Dresinky volte v praktických obalech z plastu, které umožňují lehčí manipulaci i dávkování.
Hellmann's Provensálský dresink (235 ml) můžete zakoupit v obchodech za nezávaznou doporučenou spotřebitelskou cenu 41,90 Kč.
O společnosti Unilever
Společnost Unilever nabízí ve více než 190 zemích 11 kategorií obsahujících 400 značek potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči. Nejúspěšnějších 13 značek dosahuje obrat více než 1 miliardu eur ročně. Dokáže proto oslovit takové množství lidí jako žádná jiná společnost. V roce 2014 tato společnost, která zaměstnává více než 172 000 lidí po celém světě, dosáhla obratu 48,4 miliardy eur.
Společnost Unilever je zavázána k zodpovědnému chování. Věří, že s pomocí 2 miliard svých zákazníků dokáže změnit svět k lepšímu. Společnost Unilever založila v roce 2012 nadaci „The Unilever Foundation", která se zaměřuje na zlepšení hygienických podmínek, přístupu k čisté a pitné vodě, výživy a zdravého životního stylu. V této souvislosti uzavřel Unilever partnerství s pěti globálními neziskovými organizacemi: UNICEF, Oxfam, World Food Programme, PSI a Save the children.
V listopadu 2010 byl představen Unilever Sustainable Living Plan (Unilever Plán Udržitelného Rozvoje), který si klade za cíl pomoci více jak jedné miliardě lidí zlepšit jejich zdraví, hygienické podmínky a životní úroveň, využívat 100 % zemědělských surovin z udržitelných zdrojů a zmírnit dopad na životní prostředí do roku 2020 o celou polovinu. Společnost Unilever se již několik let drží v čele žebříčku Dow Jones Sustainability Index. Tento index částečně vychází z hospodaření, sociálních závazků, vlivu na životní prostředí a výsledků společnosti.
Společnost Unilever se zařadila v žebříčku sociální sítě LinkedIn mezi TOP 3 nejvyhledávanější zaměstnavatele napříč všemi sektory.
Společnost Unilever byla založena v roce 1930 a svou českou pobočku zřídila v roce 1991. Unilever ČR, spol. s r. o. - s hlavním sídlem v Praze - je součástí regionu Central and Eastern Europe spolu s dalšími 17 pobočkami. Unilever ČR, spol. s r. o. má 350 zaměstnanců.
Unilever na Facebooku
Značky Unilever v České republice
Potravinové značky:
Knorr, Flora, Hera, Rama, Perla, Lipton, Hellmann´s, Saga,
Algida, Míša, Magnum, Carte D'Or, Ben&Jerry´s
Značky hygienických a kosmetických přípravků a prostředků pro péči o domácnost:
Dove, Signal, Axe, Rexona, Timotei, Radox, TONI&GUY, Cif, Domestos, Savo