Accor_ilustrační foto.jpgPět let po spuštění věrnostního programu hotelové sítě Accor si získal „Le Club Accorhotels" oblibu již více než 15 milionů členů ve 2.700 hotelech světa. V České republice je věrnostní program zaveden ve všech osmi hotelech Accor. K získání speciální karty, která držitele opravňuje k čerpání řady výhod, přitom stačí pouhá registrace. Dneškem získává věrnostní program „Le Club Accorhotels" ještě zajímavější a štědřejší nabídku pro své uživatele.

„Když přijedou hosté do hotelu sítě Accor, očekávají, že budou odměněni za svou věrnost. Přikládají také velký význam službám přímo na míru individuálním potřebám. Právě rozvoj loajality našich zákazníků je nyní naší prioritou, navíc nám digitální revoluce umožňuje jít stále dále," říká Vivek Badrinath, náměstek generálního ředitele společnosti Accor.

Věrnostní program „Le Club Accorhotels" je v oblasti pohostinství jedinečný pro jeho flexibilitu. Je to jediný hotelový věrnostní program na světě, který umožňuje zákazníkům využívat své nasbírané body bez jakýchkoliv omezení data či dostupnosti.

V průzkumu Accor IPSOS v loňském roce navíc bylo zjištěno, že věrnostní program je třetím rozhodujícím kritériem při výběru hotelu po geografické poloze a ceně. 83 % členů programu „Le Club Accorhotels" uvádí, že členství ve věrnostním programu je pro ně klíčovým faktorem, pokud jde o rezervaci pobytu v hotelech Accor. Skupina Accor se tedy zaměřuje na personalizaci své nabídky a obdarovávání svých nejvěrnějších zákazníků těmito výhodami:

Ještě štědřejší program

„Le Club Accorhotels" nabízí svým členům výhody v každé fázi zákazníkovy cesty: před jejich pobytem v podobě exkluzivního přístupu k soukromým prodejům se slevou až 50 %, během pobytu, kdy mohou užívat speciálních služeb.

Členové věrnostního programu „Le Club Accorhotels" jsou:

Více zvýhodnění - v závislosti na kartě, které jsou držitelem (standard, stříbrná, zlatá a platinová) využívají výhod ve všech hotelech skupiny Accor po celém světě, bez ohledu na kategorii hotelu. Výhody mohou být od přednostního přivítání s rychlým check-in, až po přístup do prostor Executive Lounge v hotelu Sofitel.

Více odměňovaní - od 1. července 2014 nabízí program až o 25 % více bodů, rychlé načítání odměn a výhodnější formy karet - stříbrná, zlatá a platinová.
 Více svobodní - uživatelé mohou využít funkce „rezervace body" a využít tak své věrnostní body přímo při online rezervaci na Accorhotels.com a na internetových stránkách hotelů bez data či omezení dostupnosti na celém světě.

Exkluzivní zvýhodnění

Všechny značky, které se účastní programu, nabízejí stejné základní výhody. Držitelé stříbrných karet obdrží welcome drink a mohou využít pozdějšího check-outu. Majitelům zlatých karet jsou nabízeny vylepšené pokoje a také možnost rychlého check-inu.
Hotely střední a vyšší třídy skupiny Accor nabízejí také specifické služby, jako je VIP servis v závislosti na typu karty.

V ekonomickém segmentu ibis, všichni členové věrnostního programu „Le Club Accorhotels" získají přímý přístup ke zlaté kartě.

Věrnostní program, který je 100% digitální

Isabelle Birem, Senior Vice President pro vztahy se zákazníky vysvětluje: "V odvětví, kde mění vzestup digitálních technologií chování hotelových hostů, je pro nás věrnostní program „Le Club Accorhotels" klíčovým nástrojem zlepšování znalostí preferencí hostů a přizpůsobení naší nabídky na míru očekávání klientů."

Všichni členové věrnostního programu mohou navíc prostřednictvím zákaznického účtu:

konzultovat své rezervace

vidět historii svých nasbíraných bodů

využívat speciální nabídky

vybrat si své odměny - slevy na pobyty, partnerské vouchery, převádět body na letecké míle, atd.

Za každých utracených 10 € získají členové 25 bodů, jakmile dosáhnou 2.000 bodů, dostanou voucher v hodnotě 40 €, který mohou využít k úhradě budoucího pobytu v některém z hotelů skupiny, či využít u některého z mnoha partnerů (například letecké společnosti, autopůjčovny, atd.).

Díky mobilní aplikaci Accorhotels.com je přístup k výhodám ještě jednodušší a vždy na dosah.

Možné je také využití sociální sítě Facebook - členové programu získávají bonusové body kdykoliv se připojí na Facebookové stránky „Places by Le Club Accorhotels". Tato stránka má v současné době přes 240.000 fanoušků.

Accor, celosvětový lídr v oblasti hotelnictví v Evropě, se specializuje na dvě oblasti - HotelServices je provozovatelem hotelů a franšízorem značky, HotelInvest je majitelem hotelů a investorem. Hotelová síť Accor má v 92 zemích světa 3.600 hotely, což představuje více než 460.000 pokojů.
Bohaté portfolio Accor značek - Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget and hotelF1- poskytuje rozsáhlou nabídku od luxusních služeb až po úsporné varianty. Se svými 170.000 zaměstnanci po celém světě nabízí skupina svým klientům a partnerům bezmála 45 let zkušeností a know-how.

(tz)