Moda s.Oliver ve Fashion Stores hypermarketu Globus_02.jpgMódní a lifestylová značka s.Oliver v České republice dokončila velkoobchodní expanzi do sítě hypermarketů Globus. V současné době je dámská a pánská móda s.Oliver v prodeji ve třinácti obchodech typu „shop-in-shop". Moderní design s.Oliver v tzv. Fashion Stores, nacházejících se v pasážích Globus, byl navržen dle originálního německého konceptu BLOCHER BLOCHER SHOPS. Značka s.Oliver v rámci těchto prodejních míst, která spravuje síť Globus, působí na celkové ploše více než 1.200 m2.

„S růstem plochy i prvními prodeji jsme maximálně spokojeni. Pro takto velký projekt, jakým je otevření třinácti velkých a reprezentativních prodejních ploch, je pro nás Globus - se svým důrazem na kvalitu - velmi dobrým partnerem. Vybrali jsme si ho také proto, že jeho prodejny najdou zákazníci prakticky ve všech regionech. I do budoucna jsme nakloněni dalším možnostem rozšíření vzájemné spolupráce," konstatuje Vladislav Hypš, Country Manager s.Oliver pro Českou republiku a Slovensko. Také v sousedním Německu je módní řetězec s.Oliver se zastoupením v „shop-in-shop" obchodech v pasážích Globus spokojený.

Síť hypermarketů Globus se rozhodla výrazně posílit nabídku značkové módy ve stylovém konceptu, který úspěšně naplňuje trendy interiérového designu obchodů tradičních nákupních center, specializujících se na segment módy. „Fashion Stores jsou skvělým příkladem, jak oživit a zkvalitnit pasáž hypermarketu a zároveň rozšířit portfolio služeb pro zákazníky. Tímto směrem se rozhodně chceme ubírat," říká Andrea Matejová, Purchasing Manager společnosti Globus ČR, a doplňuje: „Tento formát je velmi úspěšný i v zahraničí, proto jsme přesvědčeni, že na něj budou pozitivně reagovat i naši zákazníci. Multibrandová i cenová skladba módního zboží je vyvážena tak, aby byla pro zákazníky atraktivní." Společně se značkou s.Oliver sdílí plochu Fashion Stores značky Lerros, Lee a Wrangler.

Globus představuje pro s.Oliver strategického partnera v oblasti velkoobchodu. Vzhledem k relativní saturaci na poli maloobchodu se módní řetězec v posledních dvou letech zaměřil právě na posílení velkoobchodních prodejů. Výraznější expanze za tuto dobu vedla k významnému navýšení velkoobchodního obratu.

Pro více informací navštivte www.soliver.cz nebo Facebook a www.globus.cz.

O společnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, přední módní a lifestylová firma, byla založena před více než 40 lety Berndem Freierem, který v roce 1969 v německém městě Würzburg otevřel první maloobchodní prodejnu „Sir Oliver" o rozloze 25 m2. V Německu firma sídlí dodnes, centrála s.Oliver se nachází ve městě Rottendorf. Během několika desítek let se firma stala jedním z předních módních řetězců nejen v Německu. V současné době patří s.Oliver mezi dvacet největších oděvních společností v Evropě.
„Skutečná móda pro skutečné lidi"

Módní a především také lifestylová značka s.Oliver přináší módu pro celou rodinu. Portfolio firmy zahrnuje vlastní produktové řady (s.Oliver Casual - dámská a pánská sportovně elegantní urban móda, QS by s.Oliver - dámská a pánská spontánní mladistvá móda, SIR Oliver - dámská a pánská elegantní business móda, s.Oliver Accessories - dámské a pánské doplňky, s.Oliver Bodywear (Beachwear) - dámské a pánské spodní prádlo, TRIANGLE by s.Oliver - dámské nadměrné velikosti (42 - 54), s.Oliver Junior - dětská móda) a licenční produkty (s.Oliver Shoes, Socks, Eyewear, Fragrances, Bed and Bath textiles, Time, Jewel, Umbrellas, Garden, Baby, Toys).
V ČR jsou k dostání kolekce QS by s.Oliver, s.Oliver Casual, SIR Oliver (dámské), s.Oliver Accessories a vybrané licenční zboží. Na Mall.cz pak můžete pořídit i dětské oblečení z kolekcí s.Oliver Junior.

Prostřednictvím 205 vlastních prodejen, 351 franšíz, 2.864 obchodů „shop-in-shops" a 3.883 dalších prodejních míst firma působí ve 30 zemích světa. Každoročně rostoucí obrat firmy s téměř 7.200 zaměstnanci se v roce 2012 vyšplhal na 1,53 miliardy EUR (obrat skupiny včetně licenčních produktů). Od srpna 2006 značku s.Oliver mediálně podporovala po dobu téměř dvou let zpěvačka Anastacia. V roce 2009 byla v ČR, po distribuci značky prostřednictvím franšízy, založena samostatná pobočka s.Oliver CZ s.r.o., spadající přímo pod německou centrálu. V rámci ČR pořídíte sortiment s.Oliver v 15 vlastních prodejnách, více než 40 partnerských obchodech, vybraných hypermarketech sítě Globus i na e-shopech (např. Mall.cz). Na českém trhu módní značka dlouhodobě podporuje například Nadaci Taťány Kuchařové Krása pomoci, zaměřující se na pomoc seniorům.
www.soliver.cz a www.facebook.com/s.Oliver.cz