Tchibo_cestovani_detail.jpgSpolečnost Tchibo Praha rozšiřuje svoje obchodní aktivity v České republice a od února nově nabízí služby cestovního ruchu. Kvalitní zážitkové a pobytové zájezdy s ubytováním ve čtyř či pětihvězdičkových hotelech za velmi konkurenceschopné ceny budou nabízeny prostřednictvím e-shopu www.tchibo.cz v nové záložce „Cestování". Ať už se bude jednat o každoroční dovolenou nebo jen krátký výlet, zákazník si zde bude moci najít něco jedinečného, co by si jinak nemohl dovolit - nebo by ho to možná ani nenapadlo. Česká republika je první zemí střední a východní Evropy, kde Tchibo přichází s nabídkou služeb cestovního ruchu.

Nabídka e-shopu www.tchibo.cz se rozrůstá o novou kategorii. Kromě světa kávy a týdně nových kolekcí spotřebního zboží Tchibo zde objevíte novou záložku „Cestování" a spolu s ní nečekané zážitky a fascinující destinace se zárukou kvality Tchibo a za dostupné ceny. Startovací nabídka zahrnuje víkendy v České republice nebo v některé ze sousedních zemí, lyžařské zájezdy a relaxační wellness pobyty. Nabídka se bude průběžně obměňovat. Strategickým partnerem společnosti Tchibo je pro služby cestovního ruchu renomovaná cestovní kancelář Eurotours s mezinárodní působností, jež je od roku 2011 také jedním z nejdůležitějších partnerů Tchibo Reisen v Německu, Rakousku a Švýcarsku.
„Našim zákazníkům chceme přinášet zajímavé a vzrušující zážitky a také jistotu a spokojenost. Proto budeme nabízet velmi kvalitní zájezdy za konkurenceschopné ceny. Bude zde něco pro každého: ať už cestuje sám či s rodinou, hledá dobrodružství, relaxaci, nakupování, kulturu či luxus nebo prostě jen zábavu," říká Richard Hodul, generální ředitel společnosti Tchibo Praha.
Doplňující informace o firmě
Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.
Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka a Davidoff Café. Od roku 2004 rozvíjí Tchibo Praha na českém trhu obchodní činnost zaměřenou na prodej spotřebního zboží a od počátku letošního roku nabízí prostřednictvím svého e-shopu také služby cestovního ruchu.
Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

(tz)