Od letošního dubna mohou aktivně využívat služeb elektronického bankovnictví i mladí klienti Ery a Poštovní spořitelny od 10 let věku. Tato novinka platí jak pro stávající, tak i nové majitele Osobních účtů. Pro lepší orientaci v elektronickém bankovnictví lze dětem nastavit jeho zjednodušenou verzi.
„Mladá generace je dnes na internetu jako doma, podle různých výzkumů je pro některé děti internet dokonce hlavním médiem. Proto bychom rádi, aby se pod bezpečným dohledem rodičů pozvolna i ti nejmladší učili zacházet s elektronickým bankovnictvím a byli vedeni k finanční gramotnosti. Doporučujeme zároveň rodičům, aby při aktivování elektronického bankovnictví pro nezletilé věnovali zvýšenou pozornost nastavování limitů," řekl Libor Svoboda, výkonný manažer Ery a Poštovní spořitelny. Tuto službu si mohou klienti zřídit jak v Era finančních centrech, tak na pobočkách České pošty i v síti poradců Českomoravské stavební spořitelny.
Informační a transakční funkce elektronického bankovnictví:
• Zjištění zůstatku, historie pohybů na účtech
• Dobíjení kreditů mobilních telefonů všech operátorů
• Příkazy týkající se platebních karet, změny limitu, opětovného vydání PIN
• Zadání či zrušení příkazu k úhradě (jednorázový, hromadný, trvalý, tuzemský, zahraniční)
• Příkaz k inkasu (hromadný, trvalý)
Kromě internetového bankovnictví mohou klienti dětem zřídit také služby bankovnictví telefonního a mobilního.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.
(tz)