Fotografie_1.jpgPřesně před 20 roky, v létě roku 1995, se zákazníkům dm v prodejnách představila nová dm značka Balea s přibližně 30 produkty. Od té doby se zákazníky velmi oblíbená a mnoha nezávislými testy oceněná dm značka neustále rozvíjí. U příležitosti 20. narozenin dm značky Balea připravila společnost dm pro zákazníky narozeninová balení v podobě limitovaných edic a přeplňovaných balení. Současný sortiment Balea zahrnuje až 500 produktů nabízejících péči o každý kousek Vašeho těla a vhodných pro každý typ pokožky a všechny věkové kategorie. A to vše v té nejvyšší kvalitě a za příznivou cenu.

Produkty dm značky Balea se zabydlely v mnoha koupelnách a staly se nepostradatelnou součástí každého dne mnoha dm zákazníků. Stejně jako mnoho zákazníků, kteří značku Balea od počátku doprovázejí, odrostla také samotná Balea věku teenagerů a letos slaví již své 20. narozeniny. Okruh jejích fanoušků se neustále rozrůstá.
Zatímco na počátku Balea čítala zhruba 30 produktů, dnes mohou zákazníci v prodejnách dm
vybírat již z okolo 500 položek. „S novou dm značkou chtěla před lety dm svým zákazníkům
nabídnout cenově dostupné produkty v kvalitě srovnatelné s již zavedenými značkovými
produkty," vysvětluje Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu, a dodává: „Hlavní
roli již tehdy hrály požadavky a přání našich zákazníků - a tak je tomu dodnes."
U příležitosti letošního kulatého výročí připravila dm limitovanou edici sedmi Balea produktů,
které bude po časově omezenou dobu v nadcházejících týdnech možné zakoupit v kterékoliv
dm po celé České republice. Zákazníci si tak mohou např. užít jahodovou vášeň bez rizika
rudých skvrn na oblečení, mohou nechat bouřit své emoce díky dráždivé kombinaci vanilky
s citronem, pomazlit se s růžemi a neutrpět při tom ztrátu jediné kapky krve či třeba uzavřít
den smyslně mazlivou koupelí.

Neustálé rozšiřování sortimentu

V roce 1995 zahrnovala dm značka sprchové gely, pěny do koupele a deodoranty - odtud
pramení také název Balea, který lze odvodit z latinského překladu slova „koupel". Během
následujících let byl sortiment postupně rozšiřován: v roce 1996 o produkty péče o vlasy a
styling, o další dva roky později následovala řada Balea Face určená k péči o pleť. V roce 2000
Tisková zpráva: Balea slaví 20. narozeniny: Vše nejlepší! 22. 7. 2015
doplnily nabídku produkty péče o nohy, produkty pro dámské holení, produkty určené pro
citlivou pokožku Balea Med a speciální řada Balea Young Soft & Clear pro mladé. V roce 2002
zamířila dm značka díky výrobkům Balea MEN do nové cílové skupiny zákazníků mužů.
V posledních letech byl sortiment rozšířen navíc o oblast anti-aging výrobků.
Vývoj nových produktů v dm nikdy nekončí. Jeho průběh významně ovlivňují svými návrhy a
zpětnou vazbou zákazníci. Mezi nejoblíbenější výrobky dm značky Balea patří např. lak pro
větší objem vlasů nebo hygienické ubrousky. Velkému zájmu se u zákazníků těší také
limitované edice, jako např. aktuálně Balea sprchový gel Tropical Sunshine.

Vysoká kvalita za nízkou cenu

Zákazníci nákupem produktů Balea ušetří v průměru 30 procent v porovnání se značkovými
produkty, aniž by při tom museli jakkoli ubírat z požadavku na kvalitu zboží. Nízká cena dm
značek je především důsledkem absence nákladů vynaložených na reklamu.
dm se při vývoji nového produktu řídí kvalitou vedoucího značkového produktu na trhu. Vysoce
kvalitní receptury zajistí optimální péči, přísné kontroly zaručí vysoký standard kvality. Stejně
jako ostatní dm značky také Balea pravidelně úspěšně boduje jak v českých, tak i německých a
rakouských nezávislých spotřebitelských testech a soutěžích. Jako nejnovější lze zmínit vítězství
inovované řady dm značky Balea Cell Energy v 15. ročníku prestižní soutěže Volba spotřebitelů
- Nejlepší novinka roku 2015 v kategorii pleťové kosmetiky.

Úspěšný příběh dm značek

Balea je jen jednou z 23 dm značek, které českým zákazníkům přinášejí vysokou kvalitu za
nízkou cenu - od péče o tělo přes prací prostředky až k produktům péče o domácnost.
Nejnovějším přírůstkem v rodině dm značek je dm Bio: novou značku biopotravin uvedla dm
na český trh v dubnu letošního roku.
Produkty dm značek alverde přírodní kosmetiky, DAS gesunde PLUS, SUNDANCE a dalších jsou
vyráběny s ohledem na co nejmenší zatížení životního prostředí: ohleduplný výběr surovin,
recyklovatelné obaly, co nejkratší transport jsou u dm značek samozřejmostí. Díky zelenému
logu dm čtyřlístku zákazníci na první pohled zjistí, jakým způsobem je daný výrobek šetrný
k přírodě: v rámečku u čtyřlístku jsou uvedeny informace upozorňující jak na přírodní původ
daného výrobku, tak např. na balení výrobku záměrně zvolené tak, aby bylo šetrné k přírodě.
Více než třetina výrobků dm značek již může hrdě nést tento čtyřlístek. A další budou přibývat.

(tz)