Ilustracîniü foto 2V Česku se stal trdelník tradiční a oblíbenou pochoutkou, která už dávno není jen záležitostí vánočních trhů. Společnost Trdlokafe, nejrychleji rostoucí retailová firma v Evropě, dokázala během osmi let pokrýt mapu Česka 79 pobočkami s nabídkou kávy, zmrzliny a různých variací trdelníků.

A jejich počet se nadále zvyšuje. Úspěšný koncept se v loňském roce rozšířil také na zahraniční trh, Trdlokafe otevřelo 77 poboček v Evropě a v Dubaji, a letos se jejich počet ještě výrazně zvýší. Míří do Francie či Polska.

„V České republice a na Slovensku jsme meziročně zvýšili obrat o 59 %. Na prestižních pobočkách ve velkých městech dosahujeme tržeb kolem 350 000 korun měsíčně,“ komentoval úspěšný koncept Trdlokafe Radek Klein, majitel a zakladatel společnosti, a dodal: „Z investorského pohledu jde o velmi výhodnou nabídku. Celou pobočku připravíme na klíč, včetně vyškoleného personálu, a navíc poskytujeme maximální podporu při provozování pobočky. Investor nemusí mít znalosti z oblasti gastronomie a díky své investici získá pasivní příjem, který se přibližuje hranici 100 000 korun měsíčně,“ dodal Radek Klein. Stánky s trdelníky se v Česku a na Slovensku staly vyhledávanou součástí různých trhů, festivalů a rušných míst. Pro koncept Trdlokafe tak byla obliba trdelníků základním kamenem. Tato originální kavárna spojila historickou recepturu s moderními požadavky na rychlé a kvalitní občerstvení. Společnost se nyní zaměřuje hlavně na růst a budování nových franšíz, které pomáhá svým klientům zakládat, nebo jim staví stánek na klíč.

Zahraniční boomIlustracîniü foto1
V zahraničí funguje Trdlokafe pod názvem Twistcafe a zájem investorů předčil očekávání. Pobočky firma postupně otevřela na Slovensku, v Rakousku, Německu, Maďarsku, Rumunsku nebo Belgii, mimo Evropu poté v Dubaji. Na nové čekají investoři i dlouhé měsíce. „Trdlokafe se stalo nejrychleji rostoucí retailovou značkou v Evropě. Navazujeme na úspěšné franšízy v tuzemsku, Rakousku nebo Německu, a postupně míříme na další západní trhy, v příštím roce například do Francie. Skvělé výsledky ale máme také v Dubaji. V letošním roce je naší prioritou posílení pozice v České republice a expanze na nové trhy,“ vysvětlil Radek Klein.

Společnost Trdlokafe začínala v roce 2015 v Brně s jedinou pobočkou před obchodním centrem Futurum. Do konce roku 2023 se síť rozrostla na 156 prodejen v sedmi zemích Evropy a Spojených arabských emirátech a stále roste. Současný koncept nabízí investorům možnost provozovat vlastní franšízu Trdlokafe, kterou mu společnost postaví na míru nebo prodá již existující a zaběhnutý stánek. Z mnohých franšízantů jsou dnes milionáři s pasivním příjmem.

(tz)