Kooperativa už delší dobu vnímá potřebu rozšířit nabídku životního pojištění o nové služby vhodné především pro stárnoucí českou populaci. Proto připravila – po spuštění infolinky Maják v loňském roce – novou konzultační a asistenční službu Maják+. Samozřejmě ji mohou využívat i mladí klienti, ale přednostně cílí, s ohledem na potřeby a obvyklou životní situaci, na lidi ve věku 50+. Kromě odborných zdravotních, sociálních, právních, ale i třeba IT konzultací totiž nabízí i zásahy a fyzickou pomoc v domácnosti při situacích, které mohou člověka přivést do tíživé situace.
„Maják+ je unikátní kombinací služeb, které jsou cennou pomocí v několika oblastech života. Nabízí možnost konzultací s odborníky, pokud má klient zdravotní nebo sociální problémy, pokud řeší nějaký právní spor, pokud na něj dolehly starosti a začíná mít psychické potíže nebo si jen neví rady s nastavením nové tiskárny a potřebuje IT pomoc, kterou dříve běžně míval k dispozici v práci. Někdo kromě konzultací s odborníky zase ocení pomoc v podobě rychlého vyslání řemeslníka v případě havarijní situace v nepojištěné domácnosti nebo pomoc kutilského rázu při náhlé údržbě domácnosti – prostě služby Hodinového manžela,“ představil novinku šéf projektu zaměřeného na starší klienty v Kooperativě Ondřej Poul.
Využití balíčku je tedy variabilní a každý má možnost vybrat si takovou pomoc, kterou v dané situaci právě potřebuje. Velkou výhodou asistencí Maják+ je, že kromě pojištěného, který si je sjednal, je mohou využívat i jeho blízcí. Jak vysvětluje Ondřej Poul: „Typicky si Maják+ může sjednat i klient ve středním věku a využívat ho pro sebe, své rostoucí děti, ale také pro stárnoucí rodiče, kteří se na něj začínají obracet s prosbami o pomoc ve věcech, které už sami nezvládají. Žijeme v době, kdy to k sobě příbuzní mají i stovky kilometrů daleko – a i v takových situacích chceme být našim klientům nápomocni. A to i v případech, kdy naštěstí ani nedošlo k nějaké vážné komplikaci, se kterou jsme zvyklí pomoc pojišťovny ze životního pojištění spojovat.“
Maják + ušetří klientům mnoho času i starostí, dává záruku správných a aktuálních odpovědí v mnoha oblastech problematiky i záruku vyslání osvědčeného řemeslníka. To vše na jediném čísle, na které se klienti dovolají non-stop.
(tz)