Albert využil období koronakrize, kdy zaměstnanci pracovali z domova v režimu home office, a zrekonstruoval pro ně centrálu. Větší část je již hotová a páska u prvního dokončeného patra se stříhala již 1. června, ještě s rouškami na ústech a za malé přítomnosti pracovníků. V té době totiž platilo bezpečnostní rozdělení na dva týmy, které se po týdnech střídaly.
Modernizace centrály je ve firmě vnímaná jako další ze série remodelingů, které proběhly již na více než 150 prodejnách. I na letošek jich je připravených několik desítek, Albert kromě toho zmodernizoval i v době koronakrize osm obchodů.
Rekonstrukce centrály začala krátce před vypuknutím pandemie, a tak zaměstnanci ještě stihli osobně vybrat a v anketě odhlasovat vybavení. Týkalo se to stolů, kontejnerů se šuplíky, židlí, ale také doplňků, jako jsou paravány nebo židle do zasedacích místností. Po koronakrizi se tedy někteří vraceli již do zcela nových prostor, jiní si o několik týdnů protáhli home office.
V nových kancelářích je instalované například inteligentní osvětlení s led technologiemi a automatickým stmíváním na principu čidel pohybu a intenzity světla. Prostorná pracovní místa doplňují odhlučněné telefonní budky i příjemné relax zóny. Všechny stoly jsou polohovatelné, a zaměstnanci tak mohou pracovat vestoje, anebo si uzpůsobit výšku pracovní desky optimálně k vlastní postavě. Elektronické nástěnky jim přinášejí aktuální informace, monitoring i videa, jako například časosběrné z průběhu rekonstrukce. Prostory ozvláštňují designové prvky, jako živý mech na zdech, který neplní jenom okrasnou funkci, ale vylepšuje také akustiku.
Zasedací místnosti jsou vybavené technikou pro telekonference Teams. Na této komunikační platformě také probíhala většina komunikace k rekonstrukci, zaměstnanci zde mohli například komentovat a pokládat dotazy či prohlížet pravidelně aktualizované fotografie.
(tz)