Už celé čtvrtstoletí se síť drogerií ROSSMANN stará o své české zákazníky. Jako poděkování za věrnost nabízí všech 135 prodejen po celé České republice množství zajímavých akcí. Dlouhou cestu, kterou společnost v tuzemsku ušla, zaznamenává také ve své originální retro kampani, v níž ukazuje proměny trendů za celých 25 let.
Historie drogerií ROSSMANN u nás začala roku 1994 otevřením první prodejny v České republice. Již tehdy nabízela českobudějovická pobočka zákazníkům produkty zaměřující se na zkrášlení, vůni a péči o tělo. O sedm let později zahájila nové tisíciletí zavedením privátních značek do svého sortimentu. Na pultech se tak objevila nabídka zcela unikátního zboží, zavazující se zárukou kvality. V roce 2008 se sídlo společnosti přestěhovalo z okraje Prahy na pražský Pankrác a síť kamenných prodejen se stále rozrůstala.
V roce 2009 ROSSMANN zahájil svůj vlastní charitativní projekt Dejme úsměv dětem, který ve spolupráci s Nadací Naše dítě zdokonaluje a rozšiřuje dodnes. Nejen tyto aktivity vynesly společnosti v roce 2014 ocenění Úspěšná firma a Společensky odpovědná firma. Ve stejném roce společnost založila také celofiremní koncept společenské odpovědnosti ROSSMANN Inspiruje.
Minulý rok představila společnost ROSSMANN nový obchodní koncept s heslem A život je krásnější, v rámci kterého byly po celé České republice zrekonstruovány či nově otevřeny desítky prodejen. „Vedle projektu Dejme úsměv dětem, ve kterém se podařilo od jeho založení přispět neuvěřitelnou částkou 52 milionů korun na pomoc dětem v nouzi, také pomáháme v rámci dalších aktivit v oblasti společenské odpovědnosti. V projektu Vraťte stromům korunu již čtvrtým rokem ve spolupráci s firmou Henkel Beauty Care podporujeme například obnovu zelených plic českých měst,“ řekla manažerka komunikace ROSSMANN Olga Stanley.
Oslavu historie působení v tuzemsku se společnost rozhodla podpořit i na sociálních sítích, kde rozjíždí retro projekt vzpomínek na dobu před 25 lety. ROSSMANN tak chce lidem připomenout, jak k módě, stylingu a péči o tělo přistupovali v 90. letech a jaké byly největší trendy té doby. „Rozhodli jsme se prostřednictvím fotografií na svém instagramovém a facebookovém profilu připomenout ty největší milníky tehdejší doby, kde s námi mohou lidé zavzpomínat také na legendární módní ikony. Celou kampaň jsme navíc podpořili soutěžemi a akcemi pro své věrné zákazníky,“ doplnila Olga Stanley.
Proměna tváře koncernu ROSSMANN vyústila loňský rok v rekordní obrat 3,3 miliardy korun a zisk 42 milionů korun s celkovým nárůstem 11,5 %. Společnost pokračuje v modernizacích stávajících a otvírání nových prodejen v tuzemsku i v letošním roce.
(tz)