domaci-stesti.jpgMnoha rozmanitými až nevyzpytatelnými cestami se dnes ubírá marketing. A funguje. Pro zákazníka jsou jeho sofistikované prvky významnou přidanou hodnotou, osvěžením, motivací k nákupu. Pro výrobce, prodejce, firmy a organizace zase směrem, bez něhož už nemohou kráčet ke svému cíli. Vynalézavosti se meze nekladou. V době, kdy usilujeme o návrat ryzích mezilidských vztahů a nastupující generace Y volá i po jiných hodnotách, než jejich rodiče, rozhoduje korektnost, smysluplnost, vlídnost, upřímnost. Pak lze s úspěchem představit to, nač pouhá reklama nestačí. Důmyslné cesty marketingu volí na českém trhu značka GERnétic.

Ze stránek Madam Business ji znáte velmi dobře. Francouzskou kosmetiku GERnétic založil lékař Dr. Albert Laporte, jehož letitou praxí byla léčba popálenin. Vztah pokožky, výživy, pohledu na svět propojoval ve vlastní filozofii a vývoji produktů, jež dokáží nejen pomoci, ale ukázat často nový směr, radost z každého dne. Jeho celoživotní výzkum vyústil v neustále se rozšiřující portfolio přípravků, které se vyznačují blahodárnými účinky. Podstatou značky GERnétic však není jen péče o pleť. Ruku v ruce jde s péčí o vaši duši, pohodu, rozumný život naplněný optimismem a uvědoměním si vlastního já.

Ing. Andrea Trčková, výkonná ředitelka LK SERVIS, generálního zastoupení GERnétic pro ČR a SR, se snaží hledat cesty, jak s touto špičkovou kosmetikou seznámit co nejširší veřejnost: „V lékárnách ani drogeriích či parfumeriích GERnétic nenajdete. Ke koupi je pouze v kosmetických salonech, kde vás, a nejen s krémy, proškolená odbornice nejprve musí důkladně seznámit. Teprve poté vám doporučí, jaké přípravky by bylo vhodné pořídit do domácí péče a jak je aplikovat Není to však složité, jak by se na první pohled mohlo zdát. Jde hlavně o to, aby kosmetičky vystihly, co právě té které ženě bude vyhovovat na základě jejího aktuálního stavu pleti."

Aby se rozšířilo povědomí o této kosmetice, volí firma nápadité způsoby, jak být zákaznicím, ale stále častěji i mužům, takříkajíc na očích. A nejsou to jen odborné konference, výstavy či wellness víkendy. Letos (již podruhé) se zrodil neobyčejný katalog produktů proložený poezií, kterou recitovala autorka Eva Brixi i na Dni otevřených dveří Kosmetického studia GERnétic.
Kosmetika GERnétic je natrvalo v salonech, hotelích či lázních v Česku i na Slovensku, a proniká také na prkna, která znamenají svět. Nejedné herecké osobnosti již pomohla zregenerovat pokožku a za to sklízí velké uznání. Právě herečky a herci, moderátorky a moderátoři jsou lidé, kterým nezbývá než o pleť pečovat více než kdo jiný; líčení, večerní představení při umělém osvětlení, stres... a právě zde má kosmetika GERnétic co nabídnout. A snad i proto se GERnétic rád spojuje s herci a divadly. Třeba v pátek 26. května se v Praze uskuteční v prostorách divadla Semafor báječné komediální představení, v němž se budete moci setkat s Michaelou Dolinovou, Ivou Hüttnerovou a Davidem Suchařípou. Ti zde hostují s hrou Domácí@štěstí.hned.
A protože kosmetika GERnétic je také o dobré náladě a vnitřní harmonii, jež zákonitě musí provázet humor, je jasné, že je třeba večer naplnit až po okraj. Kdo se přijde pobavit, neodejde s prázdnou. Odnese si zážitek, který s nadhledem vypovídá o běžných dnech. Oč jde?

Manželství Diany a Huga je v krizi. Ona - marketingová ředitelka, on - umělec na volné noze. O veškerý chod domácnosti se stará on - ona vydělává. Ale nefunguje to.
Do jejich rodiny vtrhne hospodyně Vilemína Gruntorádová z agentury Domácí štěstí. Poradí, jak vyčistit skvrny od vína a rzi, jak vypnout vrásky, jak zvětšit poprsí i zahnat bolesti hlavy. Okamžitě vycítí, že v tomto manželství není něco v pořádku a ujme se významného úkolu - proti vůli všech - udělat vítr i v jejich vztahu.
Dozvíme se, jak řešily krize v kuchyni a loži naše babičky. Jak dosáhnout slasti v oblasti lásky a jak tuto slast vyžadovat.

Potvrdíme si, že normální mužský chce, aby jeho žena pořád „stála za hřích" a také to, že „politici žádné manželské štěstí nemají". A že „schopná žena si nikdy nevezme muže méně schopného a dá-li že Pánbůh zdraví- i hříchy budou". Vilemína Gruntorádová si ví rady v každé situaci, až je někdy „na zabití".
V hlavní roli hospodyně Vilemíny Gruntorádové exceluje herečka a malířka Iva Hüttnerová. V roli manažerky a manželky je to Michaela Dolinová, jejíž herecké a moderátorské umění s komediálním podtextem dobře znáte. Jako hudebník v domácnosti se představí David Suchařípa, v jehož roli možná poznáte sem tam někoho ze svého okolí.

A abyste byli v pohodě a tento divadelní kousek si náležitě užili, přijďte 26. května o hodinu dříve (již od 18 hodin) a nechte si v rámci doprovodného programu namasírovat ruce profesionálkami z Kosmetického studia GERnétic (www.StudioGernetic.cz). Budou vám tleskat samy.

Eva Brixi

www.gernetic.cz
www.StudioGernetic.cz
www.michaeladolinova.cz
www.semafor.cz