Je vám báječně a máte energii na rozdávání? Víte, že jste pro sebe udělala přesně to, co bylo potřeba? Pak je to nejlepší řešení, jakého jste mohla docílit. Těšte se z něj!
Vztah člověka ke svému já bývá občas trnitou cestou. Nedostatek času, nadmíra potřeb, zejména těch hmotných, kariéra, snaha seberealizovat a uplatnit se na trhu práce – to vše nás vede ke stresu, k neúměrné zátěži organizmu, žel, i k řadě civilizačních nemocí.
Nastávají však chvíle, kdy si člověk řekne: a dost, musím žít jinak! A začíná rozmýšlet, jak vnést do svých dnů pořádek, více klidu, zdravého sobectví. Návodů, jak na to, lze získat z nejrůznějších zdrojů spousty. Ženy často sází na delší spánek, procházky, jinou organizaci práce doma i ve firmě. Z drobných radostí jsou to pak masáže nebo dokonalejší kosmetická péče. Dospěla jste právě k takovému rozhodování?
Pak bych vás ráda navedla k jedné francouzské kosmetické značce, kterou sice z našich stránek určitě znáte, ale... Tou je GERnétic. Již dvacet let ji na českém trhu exkluzivně zastupuje firma
LK Servis se sídlem v Praze 6 ve Slánské ulici, v místě, kde se také nachází hlavní školicí centrum a kosmetické studio. Tam se rovněž letos v květnu slavilo. Ne megalomansky, spíše komorně, tak, aby si každý užil každého, aby byl čas na popovídání, seznámení se s novými lidmi, zajímavými osobnostmi z businessu i scén uměleckých. Slavilo se tak, aby byla pohoda a kapky deště, který přišel o pár hodin dříve, než měl, symbolizovaly vláhu duši, kterou všichni tolik potřebujeme. Prezentovaly se novinky, zkoušelo se, naslouchalo, přátelilo.
A to je právě ten charakteristický rys kosmetiky GERnétic. Nehraje si na velikána, který chce reklamou nebo známými tvářemi dobýt svět. Jde cestou pozorného vnímání člověka a po stopě inovátorských poznatků svého zakladatele, lékaře a biologa Dr. Alberta Laporta, s vidinou, že se na základě zkušeností s jednotlivými přípravky a osobními referencemi budou věhlas preparátů a jejich jedinečné účinky šířit dál. A funguje to.
Určitě se zeptáte, proč. Zcela jistě proto, že se v GERnétic o vás vždy postarají, jako byste patřili k jejich týmu pozorných a citlivých kosmetiček. Ty totiž vědí, že k nim nepřicházíte jen z rozmaru, že nemáte co dělat. Jejich klientela, převážně dámská, zpravidla potřebuje řešit určitý problém, ať už se týká pleti jako takové, nadměrné pigmentace, zápasu s vráskami, ošetření dekoltu, touhy po relaxaci a uvolnění pod odborným dohledem. Snaha cítit se a vypadat lépe se prolínají a mají logiku. Jde takříkajíc o restart duše i těla. Kosmetičky jsou zároveň psychoterapeutky. Na začátku každého ošetření proběhne krátký pohovor, při kterém se vás zeptají na váš zdravotní stav, životní styl. To proto, aby dokázaly sestavit vhodný postup, aby rozpoznaly, v čem tkví vaše potíže, aniž to vy sami tušíte.
Pak již nastává alchymie, to velké tajemství, know-how či jak tomu kdo říká, protože značka GERnétic je kosmetikou sofistikovanou, tedy ten, kdo ji aplikuje, musí přece jen něco vědět o tom, co lze použít a co ne, v jakém pořadí a na jakou závadu vaší pokožky. Až to všechno začne fungovat, pak si klient teprve kupuje přípravky do domácí péče a sám aplikuje. Může kombinovat s vynikajícími doplňky stravy, které byly vyvinuty k podpoře krémů, sér, masek či zábalů.
Ostatně, GERnétic byl vždy ve vývoji o kousek napřed před konkurencí, aniž se tím chlubil a chlubí. Filozofie značky je založena na předpokladu, že pokožka odráží vnitřní stav organizmu. A kosmetická péče neřeší pouze následky, ale snaží se odstranit i vnitřní příčiny potíží. GERnétic zamezuje předčasnému stárnutí pokožky, ošetřuje tukové polštáře, celulitidu, zpevňuje a modeluje poprsí. Zároveň dokáže pomoci při projevech akné, vrásek, jizev, ekzémů, popálenin či lupénky.
Alena Kimlová, hlavní kosmetička, vysvětlila: „Naše kosmetika dbá na ucelenou péči a celkový zdravotní stav klientely. Název GERnétic se skládá ze dvou slov: gerontologie a genetika. Gerontologie je věda, která zkoumá změny v lidském organizmu v závislosti na stárnutí, a dále zdravotní, psychologické a sociální důsledky stárnutí. A genetika je disciplína, která se zabývá zákonitostmi a mechanizmy dědičnosti, včetně chorob a možnosti prevence. To jsou dva odrazové můstky, na jejichž základě dnes mohou zájemci vybírat z více než 80 produktů, jako je vlajková loď Synchro, nebo například přípravky Glyco, Derma, Vasco, Lympho, Adipo Gasta a další. Princip je v kombinovatelnosti podle diagnózy každého klienta na míru.“
Ing. Andrea Trčková, výkonná ředitelka generálního zastoupení GERnétic pro ČR a SR, doplnila: „Naším cílem je poskytovat kosmetickým salonům profesionální zázemí, nabízet špičkové produkty a ucelený servis, který s posláním značky souvisí. Jsme týmem profesionálů, který je ochoten vždy poradit a pomoci. Snažíme se vcítit do potřeb klientek i majitelek salonů. Důkazem toho, že se nám to daří, jsou četná ocenění, hodnocení i stoupající objem prodeje.“
GERnétic je značka, která roste. Nejen díky produktům, které fungují, ale i na základě kreativní péče o příznivce značky, mezi nimiž přibývá i mužů. Komunikace je velkou přidanou hodnotou. Vztah člověka k člověku se zde buduje počínaje prvním pozdravem. Jde o náročný program, který nese ovoce. Ne nadarmo, byť v nadsázce, se říká: Slovo léčí. Toto zaklínadlo je také o hledání cest: jak to udělat, abyste se cítili lépe, abyste spěli k harmonii, kterou v dnešním uspěchaném světě začíná hledat stále více lidí.
Eva Brixi