Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) ihned po obdržení notifikace evropského systému rychlého varování pro potraviny (RASFF) odebrala vzorky cherry rajčat původem z Maroka v tržní síti ČR a provedla laboratorní rozbory s ohledem na možná rizika pro lidské zdraví. Zaměření analýz vycházelo z informací o zdravotních komplikacích spotřebitelů ve Francii a informací od spotřebitelů v ČR. Inspekce odebrané vzorky prověřovala z hlediska přítomnosti cca 300 chemických látek, zejména reziduí pesticidů, mikrobiologické kontaminace a norovirů.

Stetson Amsterdam.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, uvádí na český trh stylový letní slaměný klobouk Stetson Amsterdam.

V hotelu Le Palais v Praze včera Česká mincovna spolu s Karlem Gottem vydražila medaile s jeho portrétem. Výtěžek ve výši 100 000 Kč putoval Nadaci Naše dítě. Šek předal ředitelce nadace, Zuzaně Baudyšové, ředitel České mincovny, Radek Šulta. „Věřím, že peníze pomůžou přesně tam, kde je třeba," uvedl Šulta.

Narozdíl od běžné reklamy v médiích se nemůžeme telemarketingu jen tak vyhnout. Proč? Protože osobní mobilní telefon většinou nosíme u sebe stále. Jeho původní účel (totiž smysluplné příchozí a odchozí hovory, dosažitelnost pro rodinu a přátele a možnost dovolat se v případě nutnosti) je ohrožen v momentě, kdy se necháme pod vlivem úporných telemarketingových útoků na naši osobu přinutit například k tomu, že:

Spar znacka kvality.jpgPodpora českých produktů je stále diskutovanějším tématem. Společnost SPAR ČOS se snaží pomáhat českým dodavatelům a zařazovat do svého sortimentu co nejvíce jejich zboží. Nová brožura společnosti SPAR ČOS obsahuje výběr výrobků značky SPAR značka kvality od českých dodavatelů. Zákazníci mohou produkty českých výrobců a českých dodavatelů zakoupit ve všech hypermarketech INTERSPAR a supermarketech SPAR. Každý produkt značky SPAR značka kvality je označen SPAR logem, které zaručuje požadovanou kvalitu za výhodnou cenu. Společnost SPAR ČOS nabízí svým zákazníkům více než 320 výrobků SPAR značka kvality.

Češi si oblíbili vyhledávání služeb na internetu. Celá pětina uživatelů navíc dává přednost aplikacím katalogových portálů v chytrých telefonech. Téměř dvě třetiny uživatelů jsou ženy, které nejčastěji vyhledávají instalatéry, kadeřníky nebo masérské služby.

Plastické hmoty a obalové materiály z plastů nemají mezi lidmi tu nejlepší pověst. Často však neprávem. Obalové materiály z plastických hmot jsou hygienické, zdravotně nezávadné a snadno recyklovatelné. Ve spolupráci s odborníky jsme se podívali na několik mýtů, které se o plastových obalech tradují. Právě pět nejčastějších z nich vám představíme v následujícím článku.

Stetson Ava.jpgSpolečnost Sekora consulting, která provozuje internetový obchod s klobouky a čepicemi legendární americké značky Stetson, luxusními koženými kabelkami a aktovkami značek McKlein USA a Siamod, kravatami a šálami světových módních návrhářů, luxusními košilemi značky Turnbull & Asser a kašmírovými svetry britské značky N.PEAL na adrese www.SEKORA.cz, nabízí sportovní klobouky legendární americké značky Stetson.

Aktuální vydání v PDF

Listopad 2024

Otevřít PDF | Prosperita | Fresh Time

Newsletter

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a dostávejte nejnovější vydání Madam Business emailem. Na základě registrace navíc můžete využít 20 % slevu na první inzerci v Madam Business.

Registrací souhlasíte s Podmínkami zasílání a použití služby.

 

Hlavní partner:

manner84_84

Partneři:

logo-eternity_web_119 jaja_logo2_108design4net_119_119 nadeje_logo88_882018 yourchance rgb color120
smart press logologo klub manazerek 150lazne teplice v cechachnupreme SiMyCo

Tip Grady

Zeptej se vedce kniha mesice listopad 2024Zeptej se vědce

Institut pro komunikaci vědy, Dvořák Aleš

Projekt Zeptej se vědce odpovídá již několik let na jakékoliv vědecké i nevědecké otázky laické veřejnosti prostřednictvím sociálních sítí. Renomovaní vědci svoje odpovědi zpracovali vědeckou optikou, ale zároveň čtivě a hlavně srozumitelně širokému publiku. V knize najdete výběr 50 nejzajímavějších témat. Třeba jestli je káva opravdu tak nezdravá nebo kde se vzala sůl v moři…

 

Navštivte také

iprosperita RGB freshtimecz RGB