Společnost dm drogerie markt s.r.o. zaujímá dlouhodobě přední místa v prodejích biopotravin v České republice. Nabídku bio sortimentu vyráběného šetrnými postupy z těch nejkvalitnějších surovin ekologického zemědělství dm neustále rozšiřuje a reaguje tak na rostoucí zájem ze strany zákazníků, kteří si biopotraviny z dm oblíbili a pravidelně je zařazují do svého jídelníčku.
Společnost dm drogerie markt má ve svém sortimentu širokou nabídku biopotravin, přírodní kosmetiky a ekologických domácích čističů a pracích prostředků. Také firemní filosofie dm je nakloněna šetrnému využívání přírodních zdrojů a podporuje trvalou udržitelnost. Je proto více než na místě, že se i letos společnost dm opět stala partnerem zářijové kampaně Měsíc biopotravin, podporujících zdravý životní styl.
Biopotraviny jsou rychle se rozvíjejícím segmentem.
Co se týká sortimentu biopotravin, nabízí dm již od roku 2005 řadu produktů značky Alnatura. Každým rokem sortiment biopotravin rozšiřuje také o výrobky domácích producentů. Jedná se např. o značky Amylon, Labeta, Pro-Bio či Biopekárna Zemanka.
„Biopotraviny jsou jedním z často diskutovaných témat dnešních domácností. Lidé začínají být zodpovědní sami, a to nejen sami k sobě, ale i k přírodě a stále více preferují produkty, které jsou v souladu s principy trvalé udržitelnosti. Kategorie biopotravin velmi rychle roste a dm se snaží reagovat na rychle se rozvíjející požadavky zákazníků. Sortiment biopotravin neustále aktualizujeme a rozšiřujeme, a to jak o položky naší stěžejní značky Alnatura, tak o značky žádaných biopotravin domácích producentů. Nezapomínáme ani na vysoce kvalitní produkty dětské výživy v biokvalitě. Přibližně čtvrtinu z nich nabízíme pod privátní značkou babylove," sdělila k tématu nabídky biopotravin v prodejnách dm Mgr. Martina Horká, prokuristka společnosti a vedoucí resortu marketingu a nákupu.
Společnost dm nabízí v současné době v sortimentu biopotravin a bio nápojů již více než 600 položek. Pokud k nim přičteme navíc více než 150 položek dětské výživy v biokvalitě, jedná se již o velmi úctyhodné číslo.
Funkční potraviny se hlásí o slovo
„Svou cestu ke spotřebiteli si výrazně prorazily i funkční potraviny a zajímavé pochutiny, jako je například kokosová voda nebo Veggie salami. Žádané jsou jak praktické hotové polotovary, tak samostatné suroviny pro přípravu pokrmů," dodala Martina Horká.
Nejnovější podpora biopotravin
Sortiment základních balených biopotravin je v dm v České republice podporován také výrazným označením a umístěním v samostatně ohraničeném bloku ihned při vstupu do kterékoliv prodejny dm. „Zákazníkům se tak snažíme co možná nejvíce usnadnit orientaci v prodejně i přímo na regále. Samozřejmostí zůstává, že v dm zákazníci naleznou pouze biopotraviny z kontrolovaného ekologického zemědělství, což může zákazník snadno zkontrolovat. Všechny biopotraviny značky Alnatura jsou označeny mezinárodně uznávaným evropským bio logem a všechny biopotraviny domácích producentů buď mezinárodně uznávaným evropským nebo národním logem, tzv. bio zebrou ," pokračovala paní Horká.
Ve všech prodejnách dm se zákazníci mohou seznámit s podstatou i výhodami biopotravin a zejména pak s novinkami ve světě biopotravin, a to prostřednictvím pravidelných informačních materiálů umísťovaných přímo do layoutu biopotravin.
Nová bio kuchařka „Bio s chutí"
U příležitosti Měsíce biopotravin se společnost dm rozhodla ve spolupráci s firmou Alnatura vydat ojedinělou kuchařskou knihu s názvem „Bio s chutí" a prostřednictvím dm terminalu ji od 12. 9. 2012 nabídnout všem svým věrným zákazníkům za pouhých 100 bodů. Nová bio kuchařka čtenářům ukazuje, že vaření z bio surovin je snadné a chutné. Nabízí recepty uspořádané podle ročních období tak, aby pokrmy připravené z bio surovin byly v danou dobu vždy co nejčerstvější a tím i nejužitečnější pro naše tělo.
Společnost dm se s radostí připojuje k letošnímu ročníku Měsíce biopotravin s cílem zvýšit povědomí veřejnosti o zdravé výživě a o přínosu biopotravin ke zdravému a plnohodnotnému životu.
Bio má v dm své místo
Společnost dm od roku 2005 rozšiřuje svůj sortiment nejen o biopotraviny, ale také produkty přírodní kosmetiky a ekologické prostředky pro domácnost. První vlaštovkou v přírodní kosmetice bylo uvedení přírodní kosmetiky dm privátní značky alverde s mezinárodně platnou certifikací NaTrue. Celkový počet produktů přírodní kosmetiky alverde včetně dekorativní kosmetiky v letošním roce přesáhl již 290 položek. Mimoto dm nabízí 134 výrobků kontrolované přírodní kosmetiky dodavatelských značek Saloos, Welleda, Lavera a Naturderm.
K šetrnému přístupu k životnímu prostředí přispívá dm také nabídkou ekologických čističů a prostředků pro domácnost či produktů s nálepkou FSC, které využívají zdroje ze šetrně obhospodařovaných lesů.
O společnosti dm drogerie markt
Společnost dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 210 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 1.900 spolupracovníků. V obchodním roce 2010/2011 vykázala dm v České republice obrat ve výši 5,886 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Privátní značky dm jsou na trh uváděny mimo jiné pod značkami Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit či Sundance.
(tz)