5_let_DIRECT_Pojistovny_krajeni_dortu.jpgDIRECT Pojišťovna je generálním partnerem nového filmu Marie Poledňákové Líbáš jako ďábel. Kromě sponzoringu spolupracovala pojišťovna s tvůrci komedie i při přípravě soutěže pro klienty o účast na natáčení snímku v Maroku. Partnerství využila DIRECT Pojišťovna také v rámci oslav svého pátého výročí, kdy zvala své partnery, novináře a zaměstnance na předpremiéru filmu.

„Komedii Líbáš jako ďábel jsme se rozhodli finančně podpořit na základě zajímavého návrhu spolupráce a shodných představ DIRECT Pojišťovny a paní režisérky Marie Poledňákové o našem zapojení ve filmu. Vedle toho jsme se dohodli i na dalších formách spolupráce, například uspořádání soutěže pro klienty spojené s účastí při natáčení," řekl Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny, a dodal: „Podobná partnerství přitom nejsou pro DIRECT Pojišťovnu ničím novým. Před dvěma lety jsme podpořili nejobsáhlejší výstavu díla předního českého architekta Jana Kaplického v Centru současného umění DOX v Praze."

V rámci spolupráce s autory komedie připravila DIRECT Pojišťovna několik doprovodných akcí pro klienty i zaměstnance. Na webových stránkách pojišťovny se mohli zájemci zúčastnit soutěže o zájezd na natáčení v Maroku a zahrát si tak po boku známých herců. Zaměstnanci DIRECT Pojišťovny dostali stejnou příležitost během filmování v Praze.

Na začátku května uspořádala DIRECT Pojišťovna v rámci oslav svých pátých narozenin předpremiéru filmu pro obchodní partnery, novináře a zaměstnance. Události se zúčastnila také režisérka Marie Poledňáková, která tam společně s Jánem Čarným rozkrojila slavnostní dort (viz přiložená fotografie).

Romantická komedie Líbáš jako ďábel je volným pokračováním úspěšného snímku Líbáš jako Bůh. Rozvíjí se v ní příběh zamilovaného páru, doktora záchranné služby Františka (Oldřich Kaiser) a profesorky francouzštiny Heleny (Kamila Magálová). Oba jsou již rozvedení a chtějí spolu začít žít. Aby se odpoutali od vlivu svých bývalých partnerů, odjedou na dovolenou do Maroka... Nový film Marie Poledňákové mohou diváci shlédnout v kinech od 17. května.

DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. V červnu 2011 získala DIRECT Pojišťovna ocenění Pojišťovací inovátor v soutěži Hospodářských novin, a to za svoji revoluční službu AutoHELP, kterou představila klientům v září 2010. V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. Vlastníkem DIRECT Pojišťovny, a.s. se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc.

Společnost RSA, jež na trhu působí již bezmála 300 let, je jednou z vedoucích multinárodních pojišťovacích skupin obchodovatelných na burze. Má silné zastoupení ve Velké Británii, Skandinávii, Kanadě, Irsku, Asii a na Středním východě, v Latinské Americe a ve Střední a Východní Evropě, přičemž tak může působit ve více než 140 zemích. Pojišťovací skupina RSA je společnost se zhruba 23 000 zaměstnanci, která se zaměřuje na všeobecné pojištění. V roce 2011 jí upsaná pojištění dosahovala výše 8,1 miliardy liber.

(tz)